ساخت «آب نبات قرمز» در جنوب به دلیل تعرض به هویت خلیج فارس

دامادی عنوان کرد:

سینماپرس-گروه سینما/ محسن دامادی، «آب نبات قرمز» را به دلیل تعرض به هویت خلیج فارس، در جنوب کشور می سازد.

محسن دامادی کارگردان سینما در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس با بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از دلایل اصلی انتخاب منطقه خلیج فارس برای فیلمبرداری «آب نبات قرمز»، تعرضی است که کشورهای خارجی به هویت این خلیج شده و تلاش می کنیم تا با ساخت این فیلم نام خلیج فارس را به گوش دنیا برسانیم.

وی تصریح کرد: جزایر خلیج فارس طبیعت متفاوتی داشته که با قصه فیلمنامه جور در می آید، بخشی از فیلمبرداری این فیلم در کیش، ابوموسی و قشم انجام خواهد شد و بخش دیگر آن در برخی از شهرهای کشور ساخته می شود.

وی ادامه داد: با توجه به نوع داستان و فیلمبرداری کار در جنوب کشور، بی شک از هنرمندان بومی نیز استفاده خواهیم کرد و به دنبال کشف استعدادهای جدید در این منطقه خواهیم بود.

دامادی گفت: در حال حاضر مشغول بازنویسی فیلمنامه بوده و امیدوارم بعد از عید فطر انتخاب بازیگران در این فیلم قطعی شود. فیلمنامه «آب نبات قرمز» اقتباسی از کتاب چگونه داستان را به فیلمنامه تبدیل کنیم بوده و در ژانر کودک و نوجوان ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/ر/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۸۳۸


خبرگزاری سینمای ایران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مجتبی .مولوی:

    باعرض سلام وخسته نباشی درموردخلیج همیشه فارس خیلی زودتر ازاین هرفها باید حرکتی میزدند تا بگوش تمام دنیابرسه که خلیج همیشه فارس میماند باتشکر مجتبی مولوی هنرجوی بازیگری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.