ساخت آی‌‌فون ۵۴ میلیارد تومانی!

۱۵اردیبهشت،

به تازگی تصایری از گوشی آی‌فون اپل انتشار یافته که مزین به الماس و طلاست و قرار است با قیمت ۱۵ میلیون دلار به بازار عرضه شود.
به گزارش موبنا، بر اساس تصاویری که از گوشی آی‌فون انتشار یافته، بدنه گوشی به طول کامل با الماس پوشیده شده و قاب گوشی از جنس طلاست.
این گوشی توسط یک شرکت انگلیسی با نام آدامز و آرورا با طلا و الماس طراحی و با دست ساخته شده است.
گزارش‌ها حاکی است از این گوشی فقط ۱۰ دستگاه ساخته شده است و با قیمت ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار به فروش می‌رسد.
آی‌فون ۵ نسل ششم و آخرین نسل معرفی شده از گوشی‌های هوشمندی است که توسط شرکت اپل ساخته‌ شده ‌است. آی‌فون ۵ اواخر تابستان سال ۲۰۱۲ در جریان کنفرانس اپل در سان فرانسیسکو معرفی شد.
بدنه این گوشی از آلومینیوم و شیشه ساخته‌ شده و از سیستم‌عامل آی او اس ۶ بهره می‌برد. آی‌فون ۵ نیز همانند آی‌فون ۴S به دستیار صوتی هوشمند سیری مجهز است.
طراحی آی‌فون۵ تلفیقی از آلومینیوم و شیشه است. این مدل سبک‌تر و نازک‌‌تر نسبت به نسخه‌های پیشین است. ضخامت آی‌فون ۵ اپل ۷٫۶ میلی‌متر است و این ضخامت ۱۸ درصد از مدل‌های پیشین نازک‌تر است. وزن این محصول نیز ۱۱۲ گرم است که ۲۰ درصد نسبت به ۴S سبک‌تر است. نسل ششم آی‌فون نیز مانند پنج نسل قبل در دو رنگ سفید و مشکلی به بازار عرضه خواهد شد و البته پنل پشت این مدل آلمینیومی خواهد بود.
در آی‌فون ۵ برخلاف آی‌فون ۴ و ۴S که در آن‌ها از میکروسیم کارت استفاده می‌شد از نانو سیم کارت استفاده می‌شود.
صفحه آی‌فون ۵ کمی کشیده‌تر شده‌ است و به ۴ اینچ تبدیل شده و رزولوشن آن ۱۱۳۶ در ۶۴۰ پیکسل خواهد بود و تراکم پیکسلی آن نیز ۳۲۶ پیکسل در هر اینج است.
بر اساس گزارش دیسپلی‌میت، صفحه نمایش آی‌فون ۵ یکی از بهترین صفحه نمایش‌هایی است که تاکنون ارایه شده و نسبت به آی‌فون ۴S دارای انعکاس کمتر و کنتراست بیشتری است.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.