ساخت انیمیشن سه بعدی «رستم و اسفندیار»

جام جم آنلاین: مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از ساخت انیمیشن «رستم و اسفندیار» به سبک سه بعدی با قابلیت رویت با عینک های مخصوص خبر داد.

 شفیع آقامحمدیان روز جمعه در گفتگو با ایرنا افزود: بدنبال تکمیل فیلمنامه انیمیشن «رستم و اسفندیار» هستیم.

وی گفت: بودجه تولید این اثر سینمایی انیمیشن بالا است و اکنون رایزنی برای تامین بودجه تولید آن آغاز شده است.

مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی یادآور شد: این مرکز در تولید انیمیشن «رستم و اسفندیار» مشارکت خواهد داشت و در عین حال شرکت پخش کننده انیمیشن «رستم و سهراب» نیز پیشنهاداتی را برای مشارکت در این پروژه ارائه داده است.

آقامحمدیان تاکید کرد: اکنون در حال بررسی شرایط تولید انیمیشن «رستم و اسفندیار» به سبک سه بعدی هستیم و مخاطبان، این اثر سینمایی را پس از تولید با استفاده از عینک های خاص تماشا خواهند کرد.

وی توضیح داد: ساخت این انیمیشن، تجربه ای جدید در سینمای ایران محسوب می شود و معتقدم به خاطر آنکه در تجربه اندوزی در تولید انیمیشن های سه بعدی معمولی موفق بوده ایم می توانیم در این عرصه نیز موفق باشیم و در عین حال به تثبیت خود در زمینه تولید فیلم های سه بعدی نیز ادامه دهیم.

مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند گفت: شرکت درخواست کننده برای مشارکت در تولید انیمیشن «رستم و اسفندیار» در نامه ای به مرکز اعلام کرده، چنانچه کیفیت انیمیشن «رستم و اسفندیار» از انیمیشن «رستم و سهراب» پایین تر نباشد و بتوان این اثر را با سیستم سه بعدی به تصویر کشید، این شرکت به لحاظ تجاری، اکران جهانی آن را تضمین خواهد کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.