ساخت برنامه ها و مستندهای سیاسی در دستور کار شبکه من و تو +تصاویر

شبکه مبتذل سرگرمی، به برنامه های سیاسی مبتذل روی آورده است

اکنون من وتو این شعار مقدس را برای دکتر کپی سر می دهد! جای تاسف است که بسیاری از خانواده های ایرانی عکس فرزندانشان را برای این شبکه ارسال می کنند و آن کودک معصوم و از همه جا بی خبر این شعار را زمزمه می کند، این همه لشگر آمده به …

با انتشار مطالب و مقالات گوناگون در انتقاد از «تلویزیون من وتو»، عده ای تصور نمودند چون این تلویزیون ماهیت ماهواره ای دارد، رسانه های داخلی کما فی السابق مشغول سم پاشی علیه آنها هستند! حال آنکه رسانه ها چشم های بیدار جامعه هستند که تمام تلاش خود را برای روشنگری و آگاهی صرف می کنند.

در این میان، متاسفانه برخی از رسانه های داخلی برای جذب مخاطب بیشتر اقدام به انتشار مقالات گوناگون با تیترهای عجیب و غریب نمودند و حاصل آن شد که دید مخاطب به این شبکه معاند کمی ملایم شود .

 در خصوص تلویزیون من وتو مطالب گوناگون و بیشماری را تا به حال منتشر نموده ایم؛ این بار نیز با تکیه بر واقعیت و مستندات کافی قصد داریم نقش تلویزیون من وتو در عرصه سیاسی_اقتصادی و تلاش دست اندرکاران من وتو برای القای شکست  نظام ج.ا.ا و ملت شریف ایران را آشکار کنیم.

 گذشته از برنامه «اتاق خبر» که صرفا به تریبون ضدانقلاب برای انتشار توهمات و توطئه های آنان تبدیل شده، امروز شاهد تولید و پخش مستندهای ویژه ای از تلویزیون من وتو هستیم که سابق بر این کمتر کسی از مخاطبان من وتو تصور می نمود که روزی این شبکه دست به ساخت چنین برنامه هایی بزند!

تلویزیون «من و تو» در راستای مبارزه رسانه ای با ج.ا.ا و تضعیف موقعیت مردمی نظام و همگام با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ برنامه هایی را به اسم «برنامه» تهیه و تولید نموده است که جای تامل دارد؛ این تلویزیون با زیرکی تمام شخصیتی به نام «دکتر کپی» را در غالب برنامه ای به همین نام به مخاطبان خود معرفی می کند،شخصیتی به ظاهر دوست داشتنی و بانمک اما در عمق وجود این شخصیت تلویزیونی، کینه و نفرت علیه نظام اسلامی و مردم میهن دوست موج می زند.

 

با پخش قسمت های گوناگون برنامه «دکتر کپی»  این برنامه ابعاد تازه ای به خود می گیرد و برنامه متعلق به او دارای آیتم هایی می شود که جالب است، به عنوان مثال در این برنامه قسمتی به عنوان «سربازان دکتر کپی» در نظر گرفته می شود، جالب اینکه از مخاطبان داخل و خارج درخواست می شود که عکس فرزندانشان را به عنوان تبلیغ برای دکتر کپی به شبکه ارسال کنند.

در ادامه تلویزیون من وتو با زیرکی تمام شعار مردمی «این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده» را کپی می کند!

شعاری که تنها شعار نیست، شعاری که از اعماق جان شعاردهنده منشا می گیرد، شعاری که با آن ۸ سال علیه دشمنان ایستادیم و … اکنون من وتو این شعار مقدس را برای دکتر کپی سر می دهد! جای تاسف است که بسیاری از خانواده های ایرانی عکس فرزندانشان را برای این شبکه ارسال می کنند و آن کودک معصوم و از همه جا بی خبر این شعار را زمزمه می کند، این همه لشگر آمده به  …

اما مستندهای سیاسی_اقتصادی

همانطور که گفته شد تلویزیون من و تو در ابتدا با شعار برنامه های متنوع و سرگرم کننده کار خود را آغاز کرد؛ گذشته از اینکه برنامه های تلویزیون من وتو تنها شامل ۱۲ ساعت از ۲۴ ساعت می باشد اما همین زمان کم نیز به برنامه های سیاسی اختصاص یافته است؛ برنامه هایی که تا چندی پیش جایی در تلویزیون نداشت و تنها نمونه آن اخبار کسل کننده «اتاق خبر» بود.

نمونه ذیل تنها بخشی از سیل امواج مخرب من وتو علیه نظام ج.ا.ا است که با تکیه بر عقب ماندگی اقتصادی و نبود استقلال و خودکفایی سعی دارد جبهه مردمی نظام را دستخوش تغییر کند؛ غافل از اینکه همان تحریم های اقتصادی و همان منزوی سازی دشمن، برای ملت ایران موقعیتی را بوجود آورد که امروز نیازی به حمایت استکبار جهانی ندارد.

 در عرصه نظامی اگر موشک نمی دهند خودمان موشک هایمان را بنابر شرایطی که داریم بومی سازی می کنیم، اگر تکنولوژی ساخت دارو و لوازم پزشکی را در اختیار دانشمندان غیورمان قرار نمی دهند خودمان تولید می کنیم و … در عوض جبهه استکبار و ستیزه گر غرب به کمک سگ شکاری خود [اسرائیل اشغالگر] کاری جز ترور دانشمندان ایران از دستشان ساخته نیست.

باری …

اکنون شاهد برنامه های سرگرم کننده سیاسی هستیم، جایی که رها اعتمادی به همراه سایر همکاران مجبورند برای هدفی که دنبال می کنند و حقوقی که دریافت می کنند تن به هر نمایشی دهند حتی اگر حاضر باشند نقش همان میمون (دکتر کپی) را بازی کنند [از این بابت که میمون تنها هنرش تقلید است و بس]

 

 


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.