ساخت تجهیزات سامورایی با آهن قراضه +عکس

۰۶خردادماه،

سامورایی ها گروهی خاص در ژاپن می باشند که از نظر نظامی بسیار قوی و عجیب بودند این گروه در تمام دنیا مریدانی نیز دارد که حاضرند هر کاری برای سامورایی شدن انجام دهند.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، ژاپن همیشه به سامورایی های خاصش معروف بوده است به طوری که کمتر کسی را می توانید در دنیا پیدا کنید که از این گروه خاص چیزی نشنیده باشد. این اشخاص دارای تجهیزات نظامی خاصی بودند که هنوز هم در دنیا منحصر به فرد می باشند.

یک مرد بلژیکی که نام خودش را “دنی” اعلام کرده است خود را یک عاشق سامورایی واقعی می داند و از سن ۱۶ سالگی به دنبال این گروه از ژاپنی ها بوده است. او می گوید از همان کودکی آرزویش داشتن یک شمشیر سامورایی بوده است.

به تازگی او از چیزی فراتر از یک آرزو رونمایی کرده است. دنی در خانه اش توانسته یک سامورایی با دقیق ترین تجهیزات را بسازد. او با استفاده از آهن ضایعات و با جوش دادن آن ها با هم این مجسمه را درست کرده است.

دنی برای ساخت تمامی وسایل یک سامورایی نزدیک به ۳۰۰۰ قطعه آهن کوچک استفاده کرده است. این نکته نیز لازم است بگوییم که تمام زیبایی های این لباس های سامورایی را او تنها با استفاده از چکش و با دستش درست کرده است. او تمام اطلاعات این لباس ها را از کتاب های سنتی ژاپتی استخراج کرده است.

به گفته خودش زمان ساخت این لباس ها از دستش در رفته است چرا که چندین سال است در حال تکمیل این پروژه است. این لباس ها در حال حاضر نزدیک به ۳۵ کیلوگرم وزن دارد و اندازه آن ها برای یک انسان دو متری ساخته شده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.