ساخت دانشکده فنی حرفه‌ای در کاشان با کمک خیرین

ساخت دانشکده فنی حرفه‌ای در کاشان با کمک خیرین

پورتال دانشگاهی به نقل از خبرگزاری فارس: دبیر کمیته خیرین مدرسه‌ساز از ساخت دانشکده فنی حرفه‌ای با کمک ۱۰۰ میلیاردی خیرین در دانشگاه کاشان خبر داد.

سیدجواد ساداتی‌نژاد دبیر کمیته خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه امروز (پنجشنبه) در دانشگاه فنی حرفه‌ای دختران کاشان ساخت دانشکده‌ای با مبلغ ۱۰۰ میلیاردریال توسط خیرین ظرف مدت ۵ سال آغاز می‌شود، گفت: با راه‌اندازی کمیته خیرین از سال گذشته ساماندهی و حمایت مناسبی از خیرینی که علاقمندند در عرصه علم و فناوری کمک کنند صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه برابر سرمایه‌گذاری، خیرین وزارت علوم نیز در پروژه‌های اینچنین سرمایه‌گذاری می‌کند، گفت: در این پروژه خیرین سرمایه‌گذار از جوانان هستند که این یک بارقه امیدی است تا دیگر جوانان نیز در عرصه علم و فناوری ورود پیدا کنند.

ساداتی‌نژاد با اشاره به اینکه تاکنون ۸۸ پروژه در کشور به مبلغ ۱۵۶ میلیارد تومان انجام شده است، اظهار داشت: وزارت علوم نیز همین مقدار در این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری کرده است که در نهایت پروژه‌ها به نام خیرین نامگذاری می‌شود.

دبیر کمیته خیرین مدرسه‌ساز با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم این طرح را فراگیر کنیم، گفت: اگر خیرین وارد عرصه علم و فناوری شوند مردمی کردن این عرصه باعث رشد و شکوفایی خواهد شد.

وی از خیرین داخل و خارج کشور دعوت کرد که اگر علاقمندند در این عرصه همکاری کنند به سایت وزارت علوم به آدرس www.msrt.ir مراجعه و با کلیک بر روی آیکن خیرین وزارت علوم اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند.

دانشکده فنی حرفه‌ای

 

کاشان

 

خیرین


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.