ساخت دستگاه فروش کتاب و CD و DVD

جمعه ۱۲م آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

پژوهشگران کشورمان موفق به ساخت دستگاه های فروش کتاب و CD و DVD شدند.

علی ارمی، پژوهشگر استان کرمان در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت:  دستگاه فروش کتاب حاوی شیشه محدب دوجداره بود که این دستگاه همانند ویترینی عمل می نماید که سبب جذب مشتری و افزایش فروش می گردد.

وی تصریح نمود: دستگاه فروش CD و DVD نیز حاوی شیشه محدب دوجداره بود و امکان فروش انواع CD و DVD دریافت کتاب الکترونیک (PDF) از طریق پورت USB امکان بازبینی مجازی CD به صورت پیش نمایش از طریق LCDرا داراست.

** ساخت نشانگرخانگی هوشمند مصرف برق

ارمی در ادامه به ساخت نشانگر خانگی هوشمند مصرف برق اشاره نمود و گفت: این دستگاه قابلیت نمایش میزان مصرف انرژی از طریق پریز و قابلیت ارسال اطلاعات میزان مصرف به نمایشگر بی سیم را دارا است.

وی افزود: همچنین این دستگاه قابلیت تعریف حداکثر جریان و توان مجاز و قابلیت قطع مصرف در صورت عبور از حد مجاز مصرف را دارا است.

ارمی در ادامه به ساخت کنتور برق هوشمند تک فاز مجهز به پورت اشاره نمود و افزود: این دستگاه مجهز به پورت ارتباطی M-BUS ( سیم دار یا بدون سیم) بوده و همچنین حاوی حافظه غیر فرار برای نگهداری اطلاعات و جلوگیری از نابودی اطلاعات در وقت های خاموشی است.

وی تصریح نمود: قابلیت شارژ کارت های هوشمند توسط کامپیوتر و سیستم مدیریت و کنترل مقاوم در برابر ایجاد تداخل مغناطیسی در اختلال عملکرد و مجهز به سیستم کارت خوان از جمله ویژگی های این دستگاه است.

** ساخت دستگاه هوشمند گاز

ارمی در ادامه به ساخت دستگاه هوشمند گاز اشاره نمود و افزود: ضد انفجار بودن ، دقت در اندازه گیری بالا و صفحه نمایش LCD از جمله ویژگی های این دستگاه به شمار می آید.

وی تصریح نمود: این دستگاه حاوی صفحه کلید با فیدبک نمایشگر بوده که میزان گاز مصرفی را به طور هوشمند نشان می دهد./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.