ساخت سری جدید “کلاه قرمزی” از نیمه بهمن ماه

۳۰م دیماه ،

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما، از ساخت سری تازه برنامه “کلاه قرمزی” از ۱۵ بهمن ماه خبر داد و گفت: مجموعه‌ی «کلاه قرمزی» اکنون در دست طراحی و نگارش است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، علی زارعان مدیرگروه کودک و خردسال شبکه دو  دربارهٔ‌ی تفاوت سری تازه “کلاه قرمزی” که برای ایام نوروز تولید می‌شود، گفت :«کلاه قرمزی» همان فضای همیشگی را خواهد داشت.
وی همچنین با اشاره به ویژه‌برنامه‌های دهه فجر گفت: ایجاد یک فضای مفرح و شاد با توجه به مفاهیم عام دهه فجر از اهداف و اولویت‌های شبکه دو سیماست. یکی از این برنامه‌های محبوب که قرار است این روزها پخش شود، «هزار و شصت و شونزده» عمو پورنگ است.
وی در ادامه دربارهٔ‌ی برنامه‌ی «هزار و شصت و شونزده» داریوش فرضیایی گفت: این برنامه با حدود ۹۳ درصد مخاطب توانسته است بین کودکان محبوبیت پیدا کند. محبوبیت این برنامه یک فرصت طلایی برای ارائه‌ی مناسب پیام‌های گوناگون و عمیق کردن محتوای برنامه است.
زارعان دربارهٔ‌ی سری تازه این برنامه که در ایام فجر هر روز پخش می‌شود، توضیح داد : در سری تازه قرار است از سبک (فلسفه برای کودک) نیز استفاده شود.
وی در ادامه با بیان اینکه «هزار و شصت‌ و شونزده» در این ایام ضمن ایجاد فضای شاد و مفرح به بعضی از مفاهیم زیرساختی می‌پردازد، افزود: به عنوان مثال جدال همیشگی خیر و شر و توجه به خیر و نیکی و مقابله با شر و طاغوت، توجه ویژه و امید به آینده و همچنین دقت در شناخت تلاش پدر و مادرها به عنوان پیشتازان انقلاب، همچنین تقویت باور ملی و عشق به ایران از جمله مواردی است که به آن پرداخته خواهد شد و همگی در ویژه برنامه ی دهه فجر در برنامه «هزارو شصت و شونزده» مد نظر است.
زارعان در پایان گفت و گوی خود از آیتم های مختلفی برای برنامه هایی مثل «جمعه به جمعه» و «با ما بیا» خبر داده و گفت: نقاشی های کودکانه‌یی طراحی شده است که در دهه فجر پخش می شوند.
وی افزود: پخش برنامه‌ی «دس دسی» و «استاد همه چی دون» نیز در ایام فجر ادامه خواهد داشت. /ص
 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.