ساخت فیلم “گلاب” در راستای ایران‌هراسی/ حمایت از سناریوهایی ضد ایرانی با پرداخت ناو جنگی و هلی‌کوپتر

اردیبهشت ۱۴۰۳

طالب‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران بررسی کرد

یک کارگردان و مستندساز گفت: پنتاگون، CIA‌ ،FBI و لابی‌های صهیونیستی در یک مرکز فکری(think time) تصمیم‌گیری و در قبال پذیرش و تایید سناریوهایی ضد ایرانی با پرداخت ۳ کشتی جنگی، ۲۰ هلی‌کوپتر و ناو جنگی از آن سناریو حمایت می‌کنند.

نادر طالب‌زاده در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی ممتاز نیوز،  با اشاره به اینکه موضوع ایران هراسی سوژه‌ای در بورس است و بسیاری از منفعت‌طلبان به دنبال ساخت فیلم‌های تبلیغاتی علیه ایران با استفاده از این موضوع می باشند، اظهار داشت: ساخت فیلم‌هایی علیه ایران برای آن‌ها سود اقتصادی بسیاری را در بر دارد.

این تهیه‌کننده تلویزیونی با تاکید بر اینکه پنتاگون، CIA ،FBI و لابی‌های صهیونیستی در قبال پذیرش و تایید سناریویی تا پرداخت ۳ کشتی جنگی، ۲۰ هلی‌کوپتر و ناو جنگی نیز آن سناریو را حمایت می‌کنند، گفت: این سازمان‌ها در یک مرکز فکری(think time) در ارتباط با ساخت اینگونه فیلم‌ها تصمیم‌گیری و آن را اجرا می‌کنند.

وی سیستم‌های مالی پشت پرده فیلم‌های ضد ایرانی را دست و دلباز خواند و افزود: این‌ سازمان‌ها طبق یک فرمول ۳۰ ساله هر چند وقت یک‌ بار به دلیل بازدهی بالای تبلیغاتی، این سری از فیلم‌ها که بر اساس کتاب و فیلمنامه‌های دروغینی بزرگنمایی شده‌اند بر روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند.     

این کارگردان با انتقاد از عملکرد دولت انگلیس در تحریم شبکه پرس‌تی‌وی خاطرنشان کرد: قطع ماهواره‌ای شبکه پرس‌تی‌وی تنها به دلیل اظهارات شخصی مانند مازیار بهاری( نویسنده فیلمنامه‌ گلاب و از دست‌اندرکاران فتنه ۸۸) تنها در سایه حمایت از همان جو ایران‌هراسی انجام شده است.

شایان ذکر است باشگاه خبرنگاران پیش از این در گزارشی با عنوان آیا اسکار آماده فیلم ضد ایرانی دیگری می‌شود؟” به بررسی برخی از اهداف و پشت‌پرده ساخت فیلم گلاب پرداخته بود.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.