ساخت فیلم علیه پیامبر اعظم(ص) نشانه ضعف دشمنان است

آیت الله ˈقربانعلی دری نجف آبادیˈ روز پنجشنبه در دوره آموزشی نهج البلاغه و تربیت قرآنی بانوان دستگاههای اجرایی استان مرکزی افزود: پیامبران الهی حاملان وحی، یکتاپرستی و سعادت بشریت در جوامع و هر کدام دارای عزت و جایگاه والای دینی و معنوی هستند.

وی گفت: وجود پیامبران، قرآن و اهل بیت(ع) از مهمترین دلایل خداشناسی برای انسانها است که هر کدام دارای پیامی ارزنده و سازنده هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: قرآن کتاب معرفت و حکمت و پیروی از دستورات حقه این سند الهی بر همگان ضروری و واجب است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: مهمترین پیام قرآن توجه به خوبیها و دوری از گناه و ظلم و ستم در حق مردم است.

وی گفت: دانش انسان در مقابل کتابخانه عظیم آفرینش ذره ای ناچیز و تنها راه رسیدن به قرب الهی پیروی از دستورات پیامبران، امامان و قرآن است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: حیات واقعی انسان پس از مرگ است لذا توجه به ظواهر و لذتهای دنیوی بی ارزشترین نکته در زندگی مادی انسانها می باشد.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: عمل صالح، توجه به حق مردم و اخلاق صحیح باید به عنوان شخصیت واقعی انسانها در مواجه شدن با سختیها و مشکلات باشد تا از امتحان الهی سربلند بیرون آیند.

وی ادامه داد: هم اکنون با توجه به هجمه های سنگین فرهنگی دشمنان، وظیفه همه خانواده ها و مربیان آگاهی دادن فکری به نوجوانان و جوانان و مصون کردن آنان از سموم اخلاقی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: برگزاری کلاسهای اخلاق و اعتقاد برای دانش آموزان همزمان با شروع سال تحصیلی نقش ب سزایی در تقویت فرهنگ ایرانی و اسلامی در بین آنان دارد.ک/۲

۸۱۴۹/۵۵۹

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.