ساخت قلعه در میانه باتلاق +عکس

فروردین ۱۴۰۳

خانه سازی یکی از ابتدایی ترین مواردی است که انسان ها از همان ابتدای زندگی روی زمین با آن آشنا شده اند و به مرور آن را پرورش دادند تا به این حالت امروزی و پیشرفته خود رسیده است از این رو می توان نتیجه گرفت که کار با ساختمان در سرشت هر انسانی وجود دارد.

به گزارش گروه خواندنی های ممتاز نیوز، خانه های مختلفی وجود دارد که مردم در سراسر دنیا در آن ها زندگی می کنند اما غالبا این خانه های آپارتمان های کوچک و تنگ می باشند که زندگی در آن ها بسیار سخت است. خانه های ویلایی نیز نوع دیگری از خانه ها می باشند که امروزه دیده می گردد اما دیدن یک قلعه مسکونی آن هم در دنیای شلوغ امروز بسیار عجیب است.

“هاوارد سالومون” مردی ۷۸ ساله است که علاقه عجیبی به قلعه و دژهای باستانی دارد از این رو تصمیم گرفت تا برای خودش یک قلعه بسازد. او ۴۰ سال پیش که وارد شهر فلوریدا شد زمینی را خریداری کرده و آغاز به ساخت و ساز روی ان کرد تا قلعه رویایی اش به حقیقت بپیوندد.

او پس از آغاز کار این خانه متوجه شد زمینش در اصل یک باتلاق قدیمی است که تحرکات کمی هم دارد زیرا هر از چندگاهی زیربنای خانه فرونشینی می کرد اما این مشکل سبب از بین رفتن اعتماد به نفس “هاوارد” نشد و او کار ساختمان خود را ادامه داد.

در طول ۱۲ سال ساخت این قلعه رویای اشخاص بسیاری او را یک دیوانه میپنداشتند که بر روی باتلاق در حال ساخت دژی مسکونی است اما وقتی خانه به پایان رسید همه شگفت زده شدند. او توانسته بود با دست خالی و تنها با کمک چند دوستش قلعه ای سه طبقه بسازد که با آلومینیوم پوشانده شده بود.

این خانه تا مدتی تنها به عنوان یک خانه عجیب میان اهالی منطقه شناخته شده بود تا اینکه روزنامه ها و شبکه های تلویزیونی آن را به دنیا معرفی کردند. از آن پس این خانه به یک هتل و رستوران تبدیل شده است و در کنار آن خانه ای برای خانواده هاوارد نیز وجود دارد.

خانه این مرد با اینکه روی باتلاق قرار دارد و هر چند وقت دچار مشکلات مختلف میشود اما به عنوان یکی از ۱۰ ساختمان عجیب دنیا شناخته می گردد زیرا هم سالم ماندن آن پس از سال ها روی باتلاق دور از ذهن است و هم دست خالی ساخته شدنش حیرت آور است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.