ساخت ماشین لامبورگینی جدید و باحال جنگی در آمریکا +عکس

 

 

این کارخانه همیشه خودروهایی بسیار زیبا طراحی کرده است و همچنین در کنار آن از موتورهای بسیار قدرتمند و پر سرعت نیز استفاده می کند.
سوپر خودروها از آن دسته از خودروها هستند که همیشه طرفداران بسیاری داشته اند. لامبورگینی به نوعی همیشه پیشرو در میان تمام این خودروها بوده است.

این کارخانه همیشه خودروهایی بسیار زیبا طراحی کرده است و همچنین در کنار آن از موتورهای بسیار قدرتمند و پر سرعت نیز استفاده می کند.

“Ondrej Jirec” که یک دانشجوی طراحی خودرو است به تازگی این طرح را با نام “Perdigón” برای لامبورگینی کشیده است.

او می گوید: کشیدن طرح برای لامبورگینی اصلا اسان نیست چرا که باید همیشه بزرگی این خودرو حفظ شود و در کنار آن نیز باید بتواند قدرت لازم را برای سرعت های بالا داشته باشد.

این طرح به طور کامل با خطوط شکسته کشیده شده است و طبق گفته طراح آن الگوی اصلی ای خودرو را از روی هواپیماهای جنگی گرفته است. نکته عجیب در مورد این خودرو هواکشی است که دقیقا زیر پنجره قرار گرفته است که کاملا شمایل یک جت جنگی را به آن می دهد.

این خودرو نیز مانند دیگر مدل های لامبورگینی دارای یک موتور میانی است و البته مقداری قوی تر خواهد شد. طراحی داخلی این خودرو نیز بر گرفته از جت های جنگنده است و ممکن است از سیستم رانندگی خودکار نیز بهره مند باشد.

به گزارشممتازنیوز،البته اطلاعات زیادی از این خودرو تا به حال فاش نشده است و باید منتظر ماند تا تصمیم لامبورگینی برای آشکار کردن اطلاعات عوض شود.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. حسین:

    همش۲ تا عکس؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.