ساخت مسکن ویژه در تمام مناطق تهران

۹ م دیماه ،

وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با فارس خبر داد

ممتازنیوز: وزیر راه و شهرسازی آینده بازار مسکن را خوب ارزیابی کرد و گفت: تلاش ما این است که در تمام مناطق تهران اقدام به ساخت مسکن ویژه و واگذار کردن آن به اشخاص واجد شرایط کنیم.

علی نیکزاد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که از مسکن ویژه تهران (تهرانسر)‌ استقبال نشد،آیا باز هم به ساخت مسکن ویژه ادامه می‌دهید، اظهار داشت: در حال حاضر ثبت‌نام مسکن ویژه تهران برای منطقه تهرانسر ادامه دارد و مراحل ساخت واحدهای مسکونی این منطقه با قدرت و سرعت مناسب انجام می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که تحلیل شما از آینده بازار مسکن چیست، گفت: آینده بازار مسکن، خوب است و باید تأکید کنم که در تهران هر فردی که مسکن ویژه می‌خواهد، اگر شرایط آن را داشته باشد ما مخلص او هستیم.

نیکزاد افزود: تهران دارای ۲۲ منطقه شهرداری است، بنابراین تلاش ما این است که در تمام مناطق تهران اقدام به ساخت مسکن ویژه و واگذار کردن آن به اشخاص واجد شرایط کنیم.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص نحوه سیاست‌گذاری ساخت مسکن ویژه تهران نیز گفت: به عنوان مثال زمانی که پروژه حکیمیه آغاز شد ثبت‌نام آن را نیز آغاز کنیم،البته واحدهای مسکونی در مناطق مختلف هر کدام قیمت خود را دارد.

نیکزاد خاطرنشان کرد: قیمت ساخت و بهای تمام شده در مسکن ویژه تهران بدون سود پیمانکاری ۳۰ درصد قیمت زمین به صورت نقدی و ۷۰ درصد مابقی به شرطی که ماهانه بیش از یک میلیون نشود، خواهد بود.

وی افزود: متقاضیان مسکن ویژه تهران باید دارای چهار شرط اصلی نداشتن مسکن سرپرست خانوار از اول فروردین‌ماه ۸۴، متأهل بودن، حداقل پنج سال سابقه سکونت در تهران و فاقد سابقه استفاده از تسهیلات دولتی باشد.


.
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.