ساخت مسکن ویژه در ۲۲ منطقه تهران/اعلام جزئیات نحوه ثبت نام

معاون عمرانی استاندار تهران اعلام کرد : مسکن ویژه تهران در هر ۲۲ منطقه ساخته می شود تا به قول خود برای خانه دار شدن همه واجدان شرایط عمل کنیم.

محمودی در گفتگویی که از رادیو اقتصاد پخش شد ، گفت : نام نویسی مسکن ویژه تهران از شنبه (۲۵ شهریور) ازاغاز می شود و متقاضیان ثبت‌نام مسکن ویژه تهران می‌توانند
با مراجعه به سایت www.tehran.maskanmehr.net برای خرید واحد‌های مسکن ویژه تهران اقدام کنند.

وی در باره شرایط متقاضیان هم گفت: متاهل بودن، سکونت حداقل پنج سال در تهران، نگرفتن هیچ‌گونه تسهیلات مسکن از دولت از این موارد است و باید از اول فروردین ۸۴ هیچ معامله مسکن نداشته باشند و هیچ مسکن هم به نام نباشد.
محمودی افزود : اطلاعات افراد متقاضی  پالایش و غربالگری می شود و کسانی که شرایط لازم را نداشته باشند ، حذف خواهند شد.
وی همچنین گفت : متقاضیان باید علاوه بر پرداخت اورده های اولیه  بتوانند ماهانه یک میلیون تومان قسط هم برای بقیه هزینه‌ مسکن ویژه بپردازند.
محمودی در درباره مناطقی که مسکن ویژه مسکن تهران ساخته می‌شود، اعلام کرد در همه مناطق ساخته می شود و از منطقه تهرانسر اغاز شده است و در مناطق حکیمیه و چیتگر هم در دست اجراست.

بنابراین گزارش متقاضیان استفاده از مسکن ویژه تهران از ۲۵ شهریور باید در بانک مسکن حسابی با موجودی ۲۰ میلیون تومان افتتاح کنند.
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران هم در مصاحبه با رادوی اقتصاد اظهار داشت گفت: متقاضیان  از اول مهر باید با مراجعه به سایت  tehran.maskanmehr.net مدارک مورد نیاز خود را از طریق اینترنت ارائه می کنند.
وی از کسانی واجد شرایط نیستند خواست از مراجعه به این سایت خودداری کنند و درباره شرایط متقاضیان گفت: افراد باید فاقد مسکن، متأهل یا سرپرست خانوار ، دارای حداقل ۵ سال سابقه سکونت مستمر در تهران و فاقد سابقه استفاده از تسهیلات دولتی در سال های قبل باشند که حداقل های این شرایط است.
رضایی افزود: یک سال برای ساخت این مسکن ها پیش بینی شده است که در این مدت باید چهار قسط ۲۰ میلیون تومانی برای هزینه ساخت پرداخت شود.
وی گفت: در زمان تحویل و در قسط پنجم بعد از ۲ قسط ۲۰ میلیون تومانی نیز ۳۰ درصد قیمت زمین که ۳۰ تا ۳۵ میلیون تومان خواهد بود ، دریافت می شود.
رضایی افزود: بقیه هزینه قیمت زمین در اقساط ماهانه یک میلیون تومانی دریافت می شود.
رضایی افزود: کسانی که شرایط لازم را ندارند ، نباید در این خصوص اقدام کنند و هنگام ثبت از متقاضی تعهد گرفته می شود که در صورت نداشتن شرایط لازم  هیچ گونه ادعای اضافی نداشته باشد.

ثبت نام مسکن ویژه تهران فقط در شعبه های بانک مسکن

اداره کل مسکن و شهرسازی استان تهران در اطلاعیه ای  اعلام کرد متقاضیان درخواست مسکن ویژه تهران  واریز وجوه پیش ثبت نام ( مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال ) را فقط از طریق بانک مسکن شعب استان تهران انجام دهند .

در این اطلاعیه آمده است شهروندان متقاضی این طرح  از پرداخت هرگونه وجهی به سایر مدعیان ثبت نام مسکن ویژه به هر عنوان جداً خوداری کنند . خاطر نشان می شود که این افتتاح حساب به نام خود شخص  متقاضی است .

/۳۱۳۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.