ساخت معبد روی پشت بام +عکس

فروردین ۱۴۰۳

چندی پیش یک چینی بر پشت بام خانه اش یک ویلای سنگی ساخته بود که همه دنیا متحیر آن شدند اما شهرداری منطقه دستور داد تا این خانه تخریب شود ولی حالا موردی جالب و عجیب دیگر در این کشور پیدا شده است.

به گزارش گروه خواندنی های ممتاز نیوز، چینی ها علاقه به کارهای عجیب دارند و معمولا دست به کارهایی می زنند که دنیا از آن با خبر می گردد. سال قبل یک مرد چینی نخواست خانه اش تخریب شود و از این رو به دور خانه اش بزرگراه ساختند. هفته قبل نیز اتفاقی عجیب رخ داد و یک ویلای سنگی روی پشت خانه ای پیدا شد.

در تازهترین مورد اتفاقات عجیب ساختمانی در چین یک وبلاگ نویس توانسته است ساختمانی با یک معبد اختصاصی پیدا کند که تا به حال کسی از آن خبر نداشته است. این ساختمان در شهری به نام “شنزن” پیدا شده است.

در بالا پشت بام یک خانه ۲۱ طبقه در منطقه “شنزن” چین یک معبد ساخته شده است که نزدیک به ۳ سال از ساخت آن می گذرد و کسی نمی داند این معبد متعلق به چه کسی است. این موضوع حتی برای ساکنین برج نیز بسیار عجیب است و آن ها نیز از این معبد بی اطلاع بوده اند.

این معبد خصوصی با سگ های نگهبان و دوربین های امنینی حفاظت می گردد و کسی نمی تواند به آن دسترسی داشته باشد. بعضی از ساکنین مطلع از این معبد گفته اند گاهی اوقات در آن مراسم های سنتی برکزار می گردد که البته اشخاص خاص و مشکوکی به آن رفت و آمد دارند.

این معبد کاملا تزئین شده و سنتی ساخته شده است ولی به عنوان یک ساختمان ممنوعه شناخته می گردد و در صورت مطلع شدن شهرداری احتمالا باید تخریب گردد. البته هنوز اطلاعات بسیاری از این ساختمان و معبد در دست نیست.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.