ساخت گوشی با نمایشگر ۳ وجهی

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

سامسونگ تمرکز خود را به صورت جدی بر روی تولید نمایشگرهای سه وجهی گذاشته است و تا سال آینده محصولات خود با این نمایشگرها را رونمایی می‌کند.
 
 
 
سامسونگ در حال کار بر روی طرحی است که تا حال حاضر به تولید نرسیده و اگر موفق به انجام این کار شود، نمایشگرهای تلفن همراه قابلیت سه وجهی شدن را خواهد داشت.
بلومبرگ با استناد به صحبت اشخاصی که ظاهرا به این برنامه واقف می باشند، گفته است که این گوشی سال آینده به تولید خواهد رسید و به شکل رسمی معرفی می‌شود.
همچنین عنوان شده است که نمایشگر این گوشی در لبه‌های آن نیز تاب خورده و سبب شد که سطوح ضخامتی آن نیز دارای نمایشگر باشند.
قرار است که هر کدام از وجه‌های این نمایشگر به شکلی مستقل کار کنند و البته اگر بخواهیم که این گوشی را طوری توصیف کنیم که قابل درک باشد، باید بگوییم که تقریبا یک نمونه ی اولیه از آن به وسیله ی این شرکت با نام گالکسی راند (Round) روانه بازار شده است.
کارشناسان با ارزیابی فعلی سامسونگ به این نتیجه رسیده‌اند که بعد است این گوشی تا نیمه دوم سال آینده رونمایی شود، هرچند که ممکن است برای قدرت‌نمایی نمونه اولیه‌ای از آن در فوریه ۲۰۲۲ معرفی شود.
مدیر پژوهشی مؤسسه ی گارتنر در ارتباط با این تکنولوژی جدید، اظهار کرده است که به هر حال تا سال آینده نمونه‌ای از گوشی‌های با نمایشگرهای چند بعدی را شاهد خواهیم بود، اما؛ هنوز مشخص نیست که میزان استقبال مردم و مشتریان از این گوشی‌های هوشمند، تا چه اندازه است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.