ساخت گوشی سه‌بعدی از سوی آمازون

۲۱اردیبهشت، موبنا- شرکت آمازون اعلام کرده که درصدد ساخت گوشی هوشمندی با پشتیبانی از نمایشگر سه‌بعدی است.

شرکت آمازون پیشتر اعلام کرده بود که روی ساخت یک سری از محصولات و سرویس‌های تازه کار می‌کند و هم‌اکنون مشخص شده که یکی از محصولات این شرکت گوشی ‌هوشمند پیشرفته‌ای با نمایشگر سه بعدی است.

بر اساس گزارش وال‌استریت‌ژرنال، در این گوشی از فناوری ردیابی شبکیه چشم استفاده شده که تصاویر را به شکل برجسته و سه‌بعدی نمایش می‌دهد.

آمازون تاکنون تبلت‌های آندرویدی و نرم‌افزارهای موبایل ارایه کرده و انتظار می‌رود این گوشی هوشمند تازه بتواند توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

ظاهرا بخش سخت‌افزاری گوشی آمازون توسط این شرکت تولید شده، اما اطلاعات بیشتر راجع به این دستگاه منتشر نشده است.

البته تولید گوشی با نمایشگر سه بعدی بسیار تازه نیست و تاکنون چندین شرکت ژاپنی اقدام به ارایه چنین گوشی‌هایی کرده و از سوی دیگر ال‌جی هم چند مدل گوشی سه بعدی به بازار معرفی کرده است.

آمازون یک شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی‌ست که در سال ۱۹۹۴ در سیاتل واشینگتن تاسیس شد. این وب‌گاه محصولات نو و یا دست‌دوم را از طریق اینترنت عرضه می‌کند. این وب‌گاه در سال ۱۹۹۵ با عنوان فروشگاه آنلاین کتاب کار خود را آغاز کرد.

این وب‌گاه هم‌اکنون کتاب، سی‌دی، دی‌وی‌دی، بسته‌های نرم‌افزاری و حتی کفش هم عرضه می‌کند. هم اکنون، این شرکت کتابخوان‌های الکترونیکی نیز تولید می‌کند که این سری محصولات دارای مشتریان فراوانی در سرتاسر دنیا است. شرکت آمازون بیشترین درصد فروش را در بین فروشگاه‌های اینترنت دارد.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.