ساخت یک بازی رایانه‌ای دفاعی با موتور ایرانی

۲۱ام بهمن ،

به گزارش خبرنگار مهر، این بازی رایانه‌ای که به سبک استراتژیک و زیر سبک تاور دیفنس (دفاعی) با مشارکت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تولید می‌شود در مرحله تکمیل قرار دارد و توسط شرکت پژمان پارسه به بازار می‌آید.

این بازی رایانه‌ای که موتور آن به شکل بومی ساخته می‌شود، بازی شامل ۱۰مرحله متنوع و هر مرحله دارای ویژگی منحصر به فرد از نظر گرافیکی، گیم پلی و صدا است.

در بازی جاده‌های نبرد ۵ تاور (برج دفاعی) در اختیار بازیکن قرار داده می گردد که هر تاور تا سه مرحله ارتقا یافته و پس از آن تا سه مرحله دیگر توانایی مخصوص همان تاور آزاد و ارتقا می یابد.

در مرحله پنجم، قدرت ویژه در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد که فارغ از برج‌ها و قابلیت‌های آنها بوده و در ترکیب با تاورها، قابلیت گوناگونی را ایجاد می‌کند.

تنوع دشمنان بالا بوده و تعداد آنها به بیش از ۵۰ نوع متفاوت می‌رسد. دشمنان دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی می باشند که برای مقابله با هر کدام از آنها به استراتژی خاصی نیاز است. بازیکن در این بازی بسته به نوع مرحله با گیم پلی‌های متفاوتی روبه رو می‌شود.

بازی جاده‌های نبرد علاوه بر بازی اصلی دارای بازی‌های کوچک (مینی گیم ) است که این امکان را به کاربران می‌دهد تا با کسب امتیاز خاص جدا از فرایند طبیعی بازی امکان انتخاب دیگر بازی را نیز داشته باشد و وارد چالش جداگانه‌ای در این بازی شوند.


MehrNews Rss Feed
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.