ساخت یک فیلم درباره سایت‌های مستهجن در انتظار بودجه است

ممتازنیوز:

012-55

یک تهیه‌کننده سینما گفت: اکنون دو فیلمنامه درباره جنگ پهبادها و سایت‌های مستهجن دارم که در جستجوی سرمایه‌گذار برای آن‌ها هستم.

محمد قهرمانی درباره فعالیت‌های اخیرش گفت: دو فیلمنامه سینمایی آماده در دست دارم که به هر جا ارائه می‌دهم می‌گویند خوب است اما بودجه نیست که بخواهم آن‌ها را بسازم.

وی درباره موضوع این دو فیلمنامه اظهار کرد: یکی از آن‌ها «جنگ پهبادها» نام دارد که موضوع آن از نامش پیداست و برای آن دنبال سرمایه‌گذار می‌گردم. همچنین فیلمنامه دیگرم با نام «کانادا درای» فیلمی اجتماعی درباره سایت‌های مستهجن است که در قالب سینمایی به خانواده‌ها هشدار می‌دهد.

قهرمانی افزود: فیلمنامه «کانادا درای» را آقای عباس مرادیان که مستندساز است، نوشته و قرار است به عنوان کارگردان اول آن را بسازد. این فیلمنامه را به موسسه آوینی هم ارائه داده‌ایم که آن‌ها اکنون متأسفانه بودجه ندارند.

این تهیه‌کننده با اشاره به اینکه چند فیلمنامه را نیز به تلویزیون ارائه داده است، گفت: مجموعه انیمیشن «معجزه صحرا» که درباره ماجرای طبس است، پس از تحقیق و نگارش به تلویزیون ارائه و مصوب شده است و قرار است آن را بسازم.

قهرمانی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین دو سریال چند قسمتی در حوزه‌های پلیسی و انرژی هسته‌ای به نام‌های «جام شوکران»‌ و «عملیات دلتا» داریم که یکسری اشکال به آن گرفته‌اند و منتظر هستیم پس از اعلام این مشکلات آن‌ها را رفع و طرح‌ها را مجددا به تلویزیون ارائه دهیم.

ذره بین : با فعالان این صنعت هم مصاحبه می کند این مستند؟!

ایسنا


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.