سادگی و شیرینی در صحبتهای همسر جمشید مشایخی در خندوانه

جمشید مشایخی و همسرش گیتی رئوفی شب گذشته با حضور در برنامه خندوانه شبی شاد را رقم زدند.

جمشید مشایخی و همسرش در خندوانه

شب گذشته جمشید مشایخی و همسر مهربانش گیتی رئوفی مهمان خندوانه بودند.

این زوج دوست داشتنی هردو پس از سلام و احوال پرسی, ولادت امام رضا (ع) را تبریک گفتند.
پس از این صحبت ها گیتی رئوفی که بسیار شیرین و جالب صحبت می کرد به انتقاد از فاصله بسیار زیاد استودیو خندوانه پرداخت و گفت برنامه به این خوبی باید بهترین جای صداوسیما را به آن اختصاص دهند.
رئوفی سپس از زندگی مشترک شان صحبت کرد و اینکه عاشق جمشید مشایخی است و اگر اتفاقی برای او رخ دهد, می میرد. رئوفی گفت جمشید هیچوقت در زندگی به من دروغ نگفته و من حتی جمشید را بیشتر از بچه هایمان دوست دارم.

این زوج درباره نحوه آشنا شدنشان صحبت کردند. رئوفی گفت: من دبیر بودم و در شهرستان کار می کردم, روزی مادر بزرگم مریض شد و جمشید مشایخی که با ما نسبت فامیلی داشت به دیدن مادربزرگم آمد.
زمانی که جمشید مرا دید شوکه شد و با یک نگاه عاشق من شده بود اما من خیلی دوست نداشتم با یک پسر جوان ازدواج کنم.
آن زمان من حدود ۲۰ سال سن داشتم و جمشید ۲۳ سالش بود. بعد از آن روز جمشید هرروز به بهانه ای خودش یا مادر و خواهرش را میفرستاد و کم کم من از جمشید خوشم آمد.
در حین گفتگو همسر جمشید مشایخی اجازه صحبت به این بازیگر را نمی داد و با خنده میگفت من بانمک هستم و خوب حرف میزنم جمشید بی نمکه!

صحبت های این زوج بخصوص گیتی رئوفی در طول برنامه بارها باعث خنده رامبد جوان و حاضرین در سالن شد.
در بخش پایانی این زوج درباره فرزندان شان صحبت کردند. نادر مشایخی فرزند این زوج که یکی از آهنگسازان نامی کشور است موضوع صحبت آنها بود. گویا زمانی که نادر تصمیم گرفت موسیقی را شروع کند, پدرش جمشید مشایخی با اینکار مخالف بود.
مشایخی گفت: به نادر گفتم باید موسیقی را اصولی و حرفه ای یاد بگیرد نه اینکه یک نوازنده ساده باشد و همین موضوع باعث شد که وی به شهر وین رفته و آنجا به یادگیری دوره های مختلف را بگذراند.
این زوج دختری نیز دارند که در خارج از کشور زندگی می کند.

تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز
اختصاصی ممتاز نیوز


باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.