سارق، خودرو را با صاحبش دزدید!

۰۷اردیبهشت،

مرد سارقی که در یکی از محله‌های شهریار، زن سالخورده‌ای را از داخل یک خودروی پراید ربوده و با رها کردن وی در خیابان، خودرو را دزدیده و متواری شده بود از سوی پلیس دستگیر شد.

ممتازنیوز: مرد سارقی که در یکی از محله‌های شهریار، زن سالخورده‌ای را از داخل یک خودروی پراید ربوده و با رها کردن وی در خیابان، خودرو را دزدیده و متواری شده بود از سوی پلیس دستگیر شد.

هفته قبل زنی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهریار در غرب استان تهران علیه مردی به اتهام سرقت خودروی پرایدش شکایت کرد.

شاکی گفت: روز اتفاق همراه مادر سالخورده‌ام در حال رفتن به بازار بودیم که در میانه راه برای برداشت پول از یک دستگاه خودپرداز، از خودرو پیاده شدم.

پس ازدقایقی هنگام بازگشت دیدم اثری از مادرم و خودرو نیست. در آن حوالی به جستجو پرداختم تا این که مادرم را یک خیابان پایین تر در حالی که بی‌هوش و دست و پایش زخمی شده بود، پیدا کردم.

شاکی اضافه کرد: مادرم را مردی با تهدید چاقو ربوده و او را از خودروی در حال حرکت به خیابان انداخته و خودرو را سرقت و فرار کرده بود.

با طرح این شکایت، پرونده در دستور کار مرکز پلیس شهریار قرار گرفت و جستجو‌ برای دستگیری مرد سارق و کشف خودروی مسروقه آغاز شد.ژ

دستگیری سارق فراری در پاتوق معتادان

ماموران پس از تحقیق از مادر جوان شاکی و چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهم فراری، به جستجو ادامه دادند تا این که دو روز پیش هنگام گشتزنی دریکی از محله‌های شهریار، متوجه راننده یک دستگاه پراید شدند که به دزدی که در تعقیبش بودند، شباهت بسیاری داشت و وارد خانه‌ای در آن محل شد. ماموران بلافاصله با استعلام از سامانه پلیس متوجه شدند، خودروی پراید نیز همان خودروی مسروقه شاکی است.

در ادامه با هماهنگی قضایی بازپرس برجسته، رئیس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهریار، وارد مخفیگاه متهم شده و او را که در حال استعمال موادمخدر شیشه همراه چند مرد و زن دیگر بود، دستگیر و لوازم استعمال موادمخدر آنها را نیز کشف و ضبط کردند.

با انتقال متهمان به مرکز پلیس معلوم شد همگی برای مصرف موادمخدر شیشه به آن خانه آمده‌اند و مرد صاحبخانه نیز ادعا ‌کرد چند ساعت است از کمپ ترک اعتیاد به خانه بازگشته و اشخاص معتاد در خانه‌اش را نمی‌شناسد. در ادامه تحقیقات، مرد سارق به سرقت خودروی شاکی اعتراف کرد.

اعتراف به ربودن زن سالخورده با خودرو

متهم با اشاره به نحوه دزدی‌اش گفت: برای تامین هزینه اعتیادم، سرقت می‌کردم. روز اتفاق هنگام پرسه زدن در شهریار، چشمم به یک خودروی پراید در کنار خیابان افتاد که یک زن سالخورده داخل آن نشسته بود و خبری از راننده هم نبود؛ به همین سبب تصمیم گرفتم خودرو را بدزدم.

مرد سارق اضافه کرد: چاقو به دست به خودروی پراید نزدیک شده و زن سالخورده را تهدید کردم که پیاده شود. او ترسیده بود و می‌خواست فریاد بزند که در همین موقع پشت فرمان نشستم و به سرعت حرکت کردم. وقتی در خیابان بعدی خودرو را متوقف کردم، او با داد و فریاد کمک می‌خواست تا مانع سرقت خودروی دخترش شود، اما او را به زور از خودرو خارج انداختم و متواری شدم.

وی گفت: می‌خواستم در فرصتی مناسب خودرو را فروخته یا قطعات آن را اوراق کنم که موفق نشدم و روزی که برای مصرف موادمخدر به خانه برادر دوستم رفته بودم، دستگیر شدم.

 متهم با قرار قانونی از سوی بازپرس برجسته، رئیس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهریار روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد. برای مردی که خانه‌اش را پاتوق معتادان کرده بود و دیگر اشخاص معتاد بازداشت شده در خانه او هم قرار قانونی صادر شد.

جام جم آنلاین


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.