سارقان اینجا آبروی انگلیس را در کریسمس بردند

۲۸م آذر ،

بنابر اعلام پلیس، این هدایا بین روزهای جمعه و دوشنبه قبل در داخل بیمارستان که مراجعان به آن دسترسی ندارند، ربوده شد.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، اوضاع نابسامان اقتصادی در انگلیس سارقان را وادار کرده است که حتی از هدایای کریسمس کودکان بیمار در یکی از بیمارستان های لندن نیز صرف نظر نکنند و هدایای این کودکان بینوا را به سرقت ببرند.

پلیس انگلیس سه شنبه پس از سرقت شدن هدایای کریسمس کودکان بیمار در بیمارستان گریت اورموند استریت لندن، در اقدامی عجیب و منفعلانه از مردم برای یافتن سارقان تقاضای کمک کرد.

هدایای سرقت شده شامل دی وی دی، کنسول و بازی های ویدئویی و اسباب بازی بود که با پول صندوق خیریه بیمارستان برای کودکان بستری در بخش مراقبت های ویژه خریداری شد بود .چند ساعت پس از اعلام این سرقت، بیمارستان اعلام کرد یکی از حامیان مالی دیرینه امور خیریه به جای هدایای سرقت شده، هدایای دیگری را تحویل بیمارستان داده است.

بنابر اعلام پلیس، این هدایا بین روزهای جمعه و دوشنبه قبل در داخل بیمارستان که مراجعان به آن دسترسی ندارند، ربوده شد.

سخنگوی پلیس لندن با اظهار تاسف از این موضوع تاکید کرده که سرقت هدایای کودکان بسیار بیمار که نمی توانند در ایام این جشن ها در خانه های خود باشند ، کاری بسیار غیر انسانی است. وی از همه کسانی که دربارهٔ این سرقت اطلاعاتی دارند خواست با پلیس تماس بگیرند.

این اتفاق بازتاب بسیاری بدی در شبکه های اجتماعی داشته و کاربران این کشور معتقدند با این اقدام، سارقان آبروی انگلیس را برده اند و کارشان بسیار بی رحمانه بوده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.