سارقان نوجوان فیلم سوفیا کوپولا به کن می‌روند

۲۹فروردین۱۳،

به گزارش خبرآنلاین، سوفیا کوپولا آخرین بار سال ۲۰۰۶ با فیلم «ماری آنتوانت» در بخش مسابقه اصلی جشنواره فیلم حضور داشت.

 

در «بلینگ رینگ» (Bling Ring) فیلم تازه کوپولا، بازیگرانی مثل اما واتسن، تایسا فارمیگا، لزلی مان و کریستن دانست حضور دارند، این فیلم در ۱۶ مه بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن را افتتاح می‌کند.

 

کوپولا پس از اعلام این خبر گفت: «خوشحالم که به جشنواره فیلم کن برمی‌گردم. «ماری آنتوانت» سال ۲۰۰۶ در این جشنواره بود، اولین فیلمم به نام «خودکشی باکره‌ها» نیز در بخش شب کارگردانان به نمایش درآمد و مایه افتخارم است که فیلم من افتتاحیه بخش نوعی نگاه است. منتظر روز نمایش فیلم هستم.»

 

«حلقه بلینگ» که نام دیگر «گروه سارقان تپه‌های هالیوود» است، اصطلاحی است که به یک گروه از سارقان نوجوانی اطلاق شد که از خانه ستاره‌های سینما سرقت کردند. فیلم سوفیا کوپولا براساس یک ماجرای واقعی ساخته شده و داستان چند نوجوان است که شیفته «آدم‌های زیبا» و دنیای مارک‌های معروف می باشند. آن‌ها از طریق اینترنت متوجه کارهای ستاره‌های سینما می‌شوند و هروقت خانه یکی از آن‌ها خالی باشد از آنجا سرقت می‌کنند.

 

در دنیای واقعی این سارقان جواهرات، لباس، کفش و دیگر اجناسی به ارزش سه میلیون دلار از خانه اشخاص مشهوری مثل پاریس هیلتن، اولاندو بلوم و ریچل بیلسن سرقت کردند. رسانه‌ها نام این گروه را «حلقه بلینگ» گذاشتند.

 

مسئولان جشنواره فیلم کن همچنین اعلام کردند توماس وینتربرگ، که سال قبل «شکار» را در بخش مسابقه جشنواره فیلم کن داشت، رئیس هیئت داوران بخش نوعی نگاه است. این کارگردان سال ۱۹۹۸ با فیلم «جشن» برنده جایزه ویژه هیئت داوران کن شد.

 

شصت و ششمین جشنواره فیلم کن ۱۵ مه (۲۵ اردیبهشت) با درام «گتسبی بزرگ» به کارگردانی باز لورمان آغاز می‌شود و ۲۶ مه (۵ خرداد)  با تریلر فرانسوی «زولو» ساخته ژروم سال به پایان می‌رسد. استیون اسپیلبرگ فیلمساز آمریکایی رئیس هیات داوران بخش مسابقه اصلی است و اودری توتو بازیگر فرانسوی اجرای مراسم افتتاحیه و اختتامیه را به عهده دارد. اسامی فیلم‌های بخش مسابقه رسمی روز پنجشنبه اعلام شد.

 

اسکرین دیلی / ۱۷ آوریل / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

۵۸۲۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.