سارقان کندوهای عسل در چایپاره به دام افتادند

۲۸م آذر ،

فرمانده انتظامی چایپاره گفت: سارقانی که اقدام به سرقت کندوهای عسل در شهرستان چایپاره می‌کردند توسط فرماندهی انتظامی این شهرستان به دام افتادند.

به گزارش گروه  اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس ،غلامحسین حسنی فرمانده انتظامی چایپاره  امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: چنانچه تعامل و هماهنگی بین پلیس و نیروهای مردمی افزایش پیدا کند به طور قطع آثار مثبت آن در جامعه متجلی می‌شود بنابراین انتظار وجود دارد که ارتباط نزدیک‌تری بین آن‌ها برقرار شود. 
وی با بیان اینکه رعایت اخطارهای پلیسی در کاهش میزان وقوع جرایم تاثیر زیادی دارد، اضافه کرد: چنانچه مردم در همه زمینه‌ها جانب احتیاط را رعایت کرده و با در نظر گرفتن اصول و ضوابط، همه امور را به انجام برسانند شرایط برای ارتکاب بزه توسط یک عده قلیل فراهم نمی‌شود. 
فرمانده انتظامی چایپاره به دستگیری سارقان کندوهای عسل توسط ماموران اشاره کرد و افزود: با توجه اینکه چند فقره سرقت کندوی عسل در چایپاره رخ داده بود در بین زنبورداران نگرانی به وجود آمده و خواستار رسیدگی به موضوع بودند که اقدامات ویژه‌ای در ارتباط با شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد. 
حسنی ادامه داد: ماموران انتظامی این شهرستان برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز، منابع خبری خود را فعال کردند به طوری که یک دستگاه خودروی سایپا را با دو نفر سرنشین در محور فرعی قره‌ضیاءالدین خوی متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.
وی به کشف تعدادی لباس و کلاه مخصوص زنبورداری از خودرو هنگام بازرسی اشاره کرد و افزود: این عامل سبب شد که ماموران نسبت به سرنشینان خودرو ظنین شده و هر دو متهم را برای بررسی بیشتر موضوع به مقر انتظامی شهرستان منتقل کنند. 
فرمانده انتظامی چایپاره خاطر نشان کرد: متهمان تاکنون در بازجویی‌های فنی پلیس به ۱۱ مورد سرقت کندوی عسل از چایپاره و چند شهرستان هم‌جوار اعتراف کرده‌اند که ارزش تقریبی موارد مسروقه در مجموع ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده و پلیس برای کشف جرایم دیگر و شناسایی همدستان سارقان همچنان تحقیق می‌کند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.