سارق فراری ۱۲۰ هزار دلار وجه نقد در کرمانشاه دستگیر شد – اخبار اجتماعی

متهمی فراری که به اتهام سرقت ۱۲۰ هزار دلار وجه نقد و مقادیری طلاجات تحت تعقیب پلیس و مراجع قضایی بود ، با هوشیاری ماموران کلانتری ۱۹ کرمانشاه بدام افتاد .

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس ، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در تشریح این خبر اظهار داشت : در پی کسب اخبار و اطلاعاتی توسط ماموران کلانتری ۱۹ کرمانشاه مبنی بر حضور فردی سابقه دار و تحت تعقیب در منزلی مسکونی در یکی از محلات حوزه استحفاظی آن یگان ، پیگیری موضوع بدون فوت وقت در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت .
 
 
سرهنگ “مرزبانی” ادامه داد : ماموران در بررسیهای خود دریافتند متهم موصوف از سارقان حرفه ای بوده و بعلت سرقت ۴۰۰ میلیون ریال طلاجات و حدود ۱۲۰ هزار دلار وجه نقد و … تحت تعقیب پلیس آگاهی استان می باشد .
 
 
وی افزود : در این راستا با اقدام بموقع ماموران کلانتری ۱۹ مخفیگاه متهم شناسایی و عصر روز گذشته در عملیاتی ضربتی و پلیسی دستگیر شد .
 
 
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در خاتمه ضمن اشاره به اعتراف متهم به ارتکاب بزه انتسابی در محدوده کلانتری ۱۲ این کلانشهر تصریح کرد : متهم جهت تحقیقات تکمیلی تحویل پلیس آگاهی استان گردید .
 
 


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.