سارق کابل دزد دستگیر شد/مشکلات مخابراتی استان اردبیل برطرف شد

۱۹م دیماه ،

سارقی حرفه ای و سابقه دار که با سرقت کابل های مخابراتی مدتی برای خطوط مخابراتی برای هموطنان مشکلاتی را به وجود آورده بود در نهایت توسط مرزبانان دستگیر شد.

فرمانده هنگ مرزی پارساباد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح خبر فوق گفت: سارقی که مدتی در حال سرقت از کابل های مخابراتی بود و مشکلات تلفنی بسیاری را برای روستاهای اطراف استان اردبیل به ویژه منطقه بیله سوار به وجود آورده بود در نهایت اقدامات گسترده ای در جهت شناسایی و ردیابی این سارق سابقه دار توسط مرزبانان آغاز شد.

سرهنگ اردشید جوانشیر در ادامه اظهار داشت: مأموران مرزبانی با اقدامات گسترده خود اعم از فعالیت های اطلاعاتی توانستند فرد مورد نظر را ردیابی و مخفیگاه وی را شناسایی کنند که با یک عملیات طراحی شده و ضربتی موفق به دستگیری این سارق کابل های مخابراتی شدند.

این مقام مسئول مرزبانی در پایان خاطرنشان کرد: پس از انتقال متهم به پایگاه در بازجویی های اولیه متهم خود را به هویت ذبیح الله .س معرفی نمود که معترف شد که مدتی است کابل های مخابراتی استان اردبیل را به سرقت می برده و برای گمراهی مأموران انتظامی به پارساباد آمده بود که باز هم توسط مأموران مرزبانی دستگیر می گردد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.