سازماندهی ۴۵۰ گردان امام حسین برای دفاع همه‌جانبه در برابر حمله نظامی دشمن

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدعلی جعفری عصر چهارشنبه در اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان گردانهای عاشورا، الزهرا (س)، بیت المقدس و واکنش سریع در موقعیت شهید رشیدی یزد با اشاره به تهدیدهای دشمن علیه نظام اسلامی ایران اظهار داشت: گرچه دشمنان می‌دانند در مقابل آمادگی نظامی و دفاعی ایران از حمله عاجز هستند اما ما نیز آماده دفاع همه جانبه از کشور هستیم.

وی افزود: گردان‌ های امام حسین (ع) توسط نیروی زمینی سپاه آموزش داده شده ‌اند و با برگزاری رزمایش‌ ها و آموزش‌های متعدد، امروز توانمندی ‌های ویژه ‌ای پیدا کرده ‌اند.

جعفری تاکید کرد: گردان ‌های امام حسین (ع) امروز به قدرتی آماده و آموزش دیده برای دفاع همه‌ جانبه در صورت حمله دشمن تبدیل شده اند.

وی تاکید کرد: تعداد گردان‌های آموزش دیده امام حسین (ع) در سطح کشور قابل توجه است و بیش از ۴۵۰ گردان سازماندهی شده و در آمادگی کامل به سر می ‌برند.

جعفری همچنین با اشاره به گردانهای عاشورا بیان داشت: گردان‌های عاشورا پس از جنگ برای مردم ‌یاری و مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی سازماندهی شد و امروز گردان‌های عاشورا با آمادگی ‌های همه‌جانبه در همه کشور حضور دارند و تعداد آنها از شمار خارج است.

جعفری یادآور شد: گردان‌ های الزهرا خواهران نیز برای ماموریت‌ های مختلف بسیج سازماندهی شده ‌اند و در مواقع لزوم به کار گرفته خواهند شد.

وی عنوان کرد: امروز از بسیج و سپاه ما در همه کشورها الگوگیری شده به عنوان نمونه در کشور مسلمان سوریه، سپاه سوریه در کنار مردم و ارتش سوریه به سازماندهی و مسلح کردن مردم پرداخته و برای مقابله با تروریسم و گروه ‌هایی که به نفع آمریکا و اسرائیل غاصب عمل می ‌کنند، در حال دفاع هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: بدون تردید آینده ای بسیار روشن پیش روی داریم و در سراسر جهان روزنه های امید باز شده است و زمینه های گسترش دین خدا فراهم شده و امیدواریم بتوانیم زمینه های ظهور حضور حضرت مهدی (عج) را فراهم کنیم تا این پرچم مقدس جمهوری اسلامی به دست صاحب اصلیش برسد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.