سازمان‌های مردم نهاد به زودی سازماندهی خواهد شد

عضو کمیسیون اجتماعی گفت:‌ به زودی طرح سازمان‌های مردم نهاد در دستور کار کمیسیون اجتماعی قرار گرفته و مواد باقیمانده نیز به تصویب خواهد رسید.

عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از تصویب مواد باقیمانده طرح سازمان‌های مردم نهاد خبر داد و گفت:‌ طبق اولویت‌بندی‌های صورت گرفته اشتغال، تورم و مسکن مهمترین دغدغه مردم بوده و لذا رسیدگی به این موضوع در اولویت بعدی قرار دارد.

وی تصریح کرد: بعد از رسیدگی به مشکلات اصلی مردم، مواد باقیمانده طرح سازمان‌های مردم نهاد در دستور کار کمیسیون اجتماعی قرار گرفته و به تصویب خواهد رسید.

عضو کمیسیون اجتماعی خاطرنشان کرد:‌ با تصویب مواد باقیمانده طرح سازمان‌های مردم نهاد (سمن‌)ها و بعد از تایید شورای نگهبان، قانونی جامع و مدون در خصوص سازمان‌های مردم نهاد خواهیم داشت که می‌تواند به حل مشکلات این حوزه کمک کند.

گفتنی است؛ سازمان‌های مردم نهاد به سازمان‌هایی اطلاق می‌شود که بدون وابستگی به نهاد یا سازمان دولتی و به صورت مستقل توسط مردم اداره شده و در حوزه‌های مختلف حضور خواهند داشت.

همچنین طرح سازمان‌های مردم نهاد در مجلس هشتم پیگیری و ۲۶ ماده از ۴۳ ماده این طرح به تصویب رسید و مواد باقیمانده نیز به زودی در کمیسیون اجتماعی مجلس نهم به تصویب خواهد رسید.

انتهای‌پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.