سازمان امنیت الجزایر برمقابله با هرگونه اخلالگری در کشور تاکید کرد

به گزارش ایرنا، سایت خبری ‘الجزایرتایمز’ روز شنبه در گزارشی اعلام کرد: حملات اخیر برخی نیروهای مشکوک به نیروهای پلیس زمینه برقراری ناامنی وعدم آسایش در جامعه را فراهم آورده بود.

این سایت به نقل از سرلشگر ‘عبد الغنی الهامل’ افزود که هرگونه برخورد با نیروهای پلیس و امنیت کشور به مثابه ایجاد اخلال در امنیت ملی کشور تلقی خواهدشد و از این پس با اینگونه افراد برابر با قانون برخورد خواهد شد .

در اعتراض های اخیر مردمی در خصوص مسایل معیشتی برخی افراد با استفاده از این موقعیت و با توسل به اسلحه سرد اقدام به حمله علیه نیروهای پلیس کرده و شماری از نیروهای پلیس را زخمی کردند.

عبدالغنی الهامل همچنین با بیان اینکه نبود امنیت در کشور سبب گسترش پدیده تروریسم شده است و این امر نیز باعث نابودی بافت جامعه سیاسی و اقتصادی کشور خواهد شد، اظهار داشت: باید زمینه ای را فراهم کرد تا اینگونه رفتارهای ناشایست از ریشه خشکانده شود.

وی با ستایش از فعالیت خبرنگاران در امر اطلاع رسانی صحیح رخدادهای جامعه، خواستار مصونیت آنان از هرگونه تنگناهای امنیتی شد.

براساس این گزارش در جریان مقابله نیروهای پلیس با اعتراض های مردمی در برخی شهرهای الجزایر در هفته گذشته که به دلیل قطع مکرر برق و کمبود خدمات اجتماعی صورت گرفت ، تعدادی از نیروهای امنیتی و پلیس این کشور از سوی معترضین زخمی شدند.

خاورم ** ۱۲۰۰ ** ۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۱۷۳۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.