سازمان اوقاف خواستار مشارکت میلیونی ایرانیان در وقف و اهدای قرآن شد

سازمان اوقاف و امور خیریه با انتشار بیانیه‌ای اقدام فجیح و دردناک قرآن‌سوزی کشیش مزدور آمریکایی را به امام زمان (عج)،رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید کشورتسلیت عرض کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان اوقاف و امور خیریه جمهوری اسلامی ایران با انتشار بیانیه‌ای اقدام فجیح و دردناک قرآن‌سوزی کشیش مزدور آمریکایی را به امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و جامعه قرآنی کشور تسلیت عرض کرده و خواستار عذرخواهی دولت آمریکا از ملت‌های مسلمان و محاکمه سریع این کشیش‌نمای گستاخ شد.

در بیانیه سازمان سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان متولی برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام با اشاره به اینکه این اقدام مذبوحانه در راستای پروژه اسلام‌هراسی، خوش خدمتی به صهیونیسم بین‌الملل و تحریک عواطف مسلمانان جهان صورت می‌گیرد، آمده است:قرآن‌سوزی در کشور به اصطلاح مدعی آزادی بیان و حقوق بشر و مدیریت بر جهان نشانه‌ای گویا از روند رو به انحطاط شیطان بزرگ و لیبرالیسم است که داعیه‌داران آن در مقابل زبان منطق اسلام و تفکر نورانی و عالم‌تاب قرآن کریم دچار استیصال و درماندگی شده و راه جسارت و توهین را در پیش گرفته‌اند.

سازمان اوقاف و امور خیریه دراین بیانیه با بیان این‌که این پروژه و پروژه‌های قبلی در هتک حرمت به قرآن کریم اقدامی مفتضح و از قبل شکست خورده است، می‌افزاید: طراحان این پروژه ننگین که هر بار به بهانه‌های واهی و باحمایت رسانه‌ای و تبلیغات دولتی صورت می‌گیرد، زیر چتر حمایت‌های بی‌دریغ دولت آمریکا به این اقدام ابلهانه مبادرت ورزیده‌‌اند و اگر دولت آمریکا با عاملین گستاخ این اقدام در گذشته برخورد می‌کرد، افراطیون مجدداً جرأت جسارت به اعتقادات میلیاردها مسلمان را پیدا نمی‌کردند.

سازمان اوقاف و امور خیریه جمهوری اسلامی ایران با گشایش شماره حساب سیبا به شماره ۰۱۰۵۰۵۰۱۰۱۰۰۰۵ نزد بانک ملی، به نام سازمان اوقاف و امور خیریه، خواستار مشارکت عمومی ملت مسلمان ایران در چاپ، نشر و وقف قرآن کریم و اهدای آن به دوستداران، مشتاقان و عاشقان قرآن کریم در سراسر جهان شد.

در اطلاعیه این سازمان با تاکید بر برخورد با عوامل این اقدام موهن در آمریکا آمده است، یکی از راه‌های خنثی کردن این توطئه شوم و جلوگیری از تکرار آن، نشر، ترویج و توسعه فرهنگ نورانی قرآن کریم و رساندن ندای آسمانی این کتاب عظیم به آحاد ملل در سراسر جهان و وقف و اهدای آن به تمامی دوستداران، علاقه‌مندان و عاشقان مکتب قرآن در سراسر گیتی است. لذا در این راستا سازمان اوقاف و امور خیریه آمادگی خود را برای جذب کمک‌های مردمی و چاپ و توزیع قرآن کریم در سطح گسترده به زبان‌های بین‌المللی را اعلام می‌دارد.

در پایان سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان متولی برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، خواستار محکومیت و اعلام انزجار مجامع جهانی، سازمان‌های بین‌المللی، سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو)، سازمان کنفرانس اسلامی و همه اندیشمندان، آزادی‌خواهان جهان نسبت به این اقدام شیطانی شد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.