سازمان بازرسی کل کشور استخدام میکند

سازمان بازرسی کل کشور استخدام میکند

سازمان بازرسی کل کشور در راستای انجام وظایف و ماموریت های نظارتی بر دستگاه های اداری و اجرایی کشور برای تامین نیروی انسانی خود،دعوت به همکاری مینماید.

تخصص های مورد نیاز:

عمران-صنایع و معادن-ثبت اسناد و املاک-قضایی و حقوق-بیمه و بانک ها-تامین اجتماعی-برق و الکترونیک-حسابرسی-ارتباطات و فناوری IT-نیرو-بازرگانی و تعاون-مالی و بودجه-بهداشت و درمان-نفت و پتروشیمی-امور مالیاتی-شهرداری ها-امور اقتصادی-گمرک

حداقل معدل ۱۵ با سه سال سابقه تجربی برای دارندگان مدرک دکترای تخصصی و ۵ سال سابقه برای فوق لیسانس و نیروهای نخبه و استعدادهای برتر کشور.

مهلت تا ۴ مهر ۹۱ می باشد.

برای ثبت درخواست،فرم مخصوص را تکمیل کرده و به همراه مدارک لازم یعنی ۲ قطعه عکس ۳ در ۴،تصاویر تمامی صفحات شناسنامه،آخرین مدرک تحصیلی،کارت ملی،کارت پایان خدمت و گواهی و احکام رسمی سوابق به آدرس خ آیت الله طالقانی،تقاطع شهید قرنی،سازمان بازرسی کل کشور،اداره توسعه منابع انسانی،کد پستی ۱۵۸۱۷۱۵۴۱۱ ارسال نمایید.

افرادی که واجد یکی از شرایط (متاهل،معاف از رزم،تحت پوشش کمیته ی امداد،تحت پوشش سازمان بهزیستی،خانواده ی ایثارگران) و مدارک فوق لیسانس و بالاتر با معدل ۱۵ به بالا باشند،میتوانند برای همکاری به صورت طرح خدمت سربازی (امریه) اعلام آمادگی کنند.

اگر تقاضا برای استانی غیر تهران باشد،فرم تکمیل شده برای اداره ی بازرسی همان استان ارسال میشود.

فرم ثبت نام در سایت www.bazresi.ir موجود می باشد.

استخدام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.