سازمان سینمایی از ستاد اجرایی انصار حزب الله و یالثارات شکایت کرد

۱۳م آذر ،

به دنبال اعتراضات به فیلم «من مادر هستم»/

سینماپرس- گروه سینما/ سازمان سینمایی از ستاد اجرایی انصار حزب الله و همچنین مدیرمسوول نشریه و پایگاه اینترنتی یالثارات شکایت کرد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، این شکایت نامه در روزهای ابتدایی هفته اخیر تقدیم دادستان تهران شده است و افترا، توهین و نشر اکاذیب به عنوان دلایل این شکواییه علیه ستاد اجرایی انصار حزب الله و نشریه یالثارات عنوان شده است.

این شکایت در دست بررسی است و نتایج آن پس از بررسی اعلام می گردد.

گفتنی است فیلم «من مادر هستم» از روز چهارشنبه -۸ آذر ماه- در سینماهای محدودی اکران شد اما با اعتراض های فراوانی از سوی انصار حزب الله و نشریاتی همچون یالثارات رو به رو شد. این اعتراض ها تا آن جا گسترش یافت که روز شنبه-۱۱ آذر ماه- در مقابل ساختمان وزارت ارشاد تجمعی ۷۰ نفره از سینماگران در مقابل اعضای انصار حزب الله تشکیل شد و دو طرف به شعار دادن علیه اقدامات گروه مقابل شعار دادند.

در ادامه این جریانات به نقل از وزیر ارشاد و بعضی مدیران سازمان سینمایی در بعضی رسانه ها در مورد احتمال تغییراتی در پایان فیلم مطالبی انتشار یافت اما هنوز در این مورد تصمیمی اتخاذ نشده است.

به نظر می رسد با بررسی دادستانی تهران و اعلام نتیجه بعضی از مشکلات اخیر در مورد اکران فیلم ها خاتمه یافته و اوضاع سینما بهبود یابد.

انتهای پیام/ف/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۷۹۳


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.