سازمان فناوری اطلاعات به لحاظ کمی و کیفی رشد قابل توجهی داشته است

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون توسعه و مدیریت شبکه سازمان فناوری اطلاعات با بیان اینکه این سازمان یکی از موفق ترین ارگان ها در دولت قبلی بوده است گفت: توانستیم بسیاری از دستورالعمل ها را در قالب برنامه پنجم از تصویب دولت و کارگروه فاوا بگذرانیم.

مهندس علی اصغر انصاری درگفتگو با خبرنگار اورژانسit باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه در دولت دهم وزارت ارتباطات اوضاع مطلوبی نداشت اظهار داشت: جابجایی وزرا، اداره وزارت ارتباطات در حالت سرپرستی و ورود شورایعالی فضای مجازی در امور تصدیگری سبب شد شرایط نامناسبی در حوزه it کشور ایجاد شود.

وی با بیان اینکه وزارت ارتباطات نتوانست آنطور که باید به تکالیف قانونی خود بپردازد تصریح کرد: با وجود تمامی مشکلات و چالش ها سازمان فناوری اطلاعات توانست در مجموعه های مختلف ماموریت خودرا در قالب قانون برنامه پنجم انجام داده و یک ساختار رسمی از معاونت توسعه سرمایه انسانی دریافت کند که امیدواری برای مدیریت it در سطح اجرایی کشور فراهم کرد.

وی بیان داشت: سازمان فناوری اطلاعات رشد خوبی داشته و جایگاه خود را به طور نسبی پیدا کرده است لذا در جهت انجام تکالیف خود و ارتقا دستگاههای اجرایی به لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری گام برداشته و دستورالعمل ها را ابلاغ و پیگیری می کند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.