سازمان منطقه آزاد انزلی ۱۰۰ فرصت سرمایه گذاری جدید معرفی کرده است

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، ‘سعید رحیمی ‘ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی ،روز جمعه در بازدید از نمایشگاه توانمندی های اقتصادی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، افزود: این نمایشگاه با ظرفیت بالایی برگزار شده است.

وی افزود: نخستین نمایشگاه توانمندی های اقتصادی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ،خیلی خوب سازماندهی شده و ادامه برگزاری اینگونه نمایشگاهها در رونق اقتصادی مناطق آزاد بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

رحیمی گفت: اینگونه فعالیتها برای معرفی ظرفیت های مناطق آزاد بسیار ارزشمند است و برگزاری این نمایشگاه در تهران از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به وجه تمایز برگزاری نمایشگاه در تهران نسبت به سایر نقاط کشور، گفت : تبادل تجربه و اطلاعات علاقه مندان به توسعه مناطق آزاد و آشنایی سرمایه گذارن، تولید کنندگان ،بازرگانان و رایزنان اقتصادی می تواند حداقل دستاورد این نمایشگاه باشد.

نجفی، برای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه مناطق آزاد در آینده پیشنهاد کرد، باید در فاصله نخستین نمایشگاه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مشکلات برگزاری این نمایشگاه بررسی و نقاط ضعف آن مشخص شود تا در آینده و با برپایی نمایشگاههای بعدی بتوانیم خدمات مطلوب تری به مخاطبین ارایه کنیم .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در خصوص مهمترین پروژه این منطقه در حال حاضر نیز گفت: بندر کاسپین از جمله پروژه هایی است که در این منطقه شکل گرفته و قصد داریم با یکسری تدابیر ویژه ، ان را به بهره برداری برسانیم .

نجفی افزود: تاکنون پیشرفت های خوبی در زمینه محیط زیست بندر کاسپین انجام و تلاش شده است مشکلات در این زمینه با رعایت موازین زیست محیطی برطرف شده و تا انتظارات آنها نیز در این رابطه به خوبی برآورده شود.

نخستین نمایشگاه دستاوردهای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از هفتم تا دهم تیر در سالن های ۸ و ۹ نمایشگاه های بین المللی تهران دایر خواهد بود.

اقتصام ۱۰۷۰** ۱۴۱۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۶۱۴۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.