سازمان میادین میوه و تره بار تندیس دیموند را دریافت کرد

فروردین ۱۴۰۳

سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری تهران موفق به کسب تندیس دیموند شد

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از سازمان میادین، در همایش نظام توزیع و پخش کشور، سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری تهران در میان توزیع کنندگان کشور موفق به کسب تندیس دیموند شد.
 
بر اساس برآوردهای کارشناسی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در میان سه توزیع کننده برتر کشور قرار گرفت و تندیس برتر را از آن خود کرد.
 
در این همایش مهندس علوی مدیر روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار به عنوان نماینده این سازمان در همایش نظام توزیع و پخش حضور یافت و تندیس دیموند را دریافت کرد.
 
بر اساس این گزارش، دراین همایش که ششمین دوره آن شب قبل در برج میلاد تهران برگزار شد ، ضمن بررسی وضعیت نظام توزیع در کشور ، اصول ، مبانی و استاندارهای این نظام نیز مورد بررسی و تحلیل قرار میگیرد تا از هدر رفتن منابع در نظام توزیع کشور جلوگیری شود.
 
سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نیز که در سالهای ۸۸ ، ۹۰ و ۹۱ در این همایش شرکت و تندیس دیموند را دریافت نمود، شب قبل و بای چهارمین دوره به عنوان بزرگترین توزیع کننده مویرگی محصولات کشاورزی کشور مورد تقدیر قرار گرفت و تندیس دیموند را دریافت کرد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.