سازمان پایانه های و پارک سوارهای شهرداری تهران خدمات رسانی بهتر به مسافران را آغاز کرد

مدیر عامل سازمان پایانه ها و پارک سوار های شهرداری تهران گفت: در سازمان پایانه ها با تمام توان و ظرفیت خود در روزهای تعطیل پیش رو در خدمت مسافرانی است که میخواهند به شهرهای مختلف کشور سفر کنند.

محمد رضا حاجی بیگی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تعطیلات ۵ روزه تهران در زمان برگزاری اجلاس جنبش غیر متعهد افزود: با توجه به تعطیلی تهران از امروز با افزایش بسیار زیاد تقاضای سفر در پایانه های مسافری تهران رو  به رو هستیم و از همین رو بر آمادگی کامل ناوگان مسافربری در پایانه ها تاکید شده است.
وی در ادامه افزود: به همه ی شرکت ها و تعاونی های مسافر بری تاکید شده است تا از ظرفیت کامل خود برای ارائه خدمت به شهروندان مسافر استفاده و به سرعت برای رفع نواقص و کمبود های خوداقدام کنند.
مدیر عامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران همچنین تعطیلات پیش رو را از پر ترددترین تعطیلات تابستانی پس از تعطیلات عید نوروز دانست و  اذعان کرد: با وجود این، با تمهیداتی که پیش بینی شده هیچ گونه نگرانی برای تهیه بلیت و مسافرت شهروندان وجود نخواهد  داشت  و همه امکانات و تجهیزات از جمله شش هزار دستگاه اتوبوس با تمام ظرفیت در خدمت مسافران خواهند بود.
حاجی بیگی تصریح کرد: با توجه به موقعیت حساس پایانه مسافری غرب با وجود برگزاری نشست غیر متعهد ها در تهران پیش بینی های لازم برای ناوگان اتوبوسرانی بین شهری انجام شده است.
وی در ادامه تاکید کرد: همه شرکت ها و تعاونی های غیر فعال در پایانه های تهران با همه توان و ظرفیت خود با برنامه و زمانبندی طبق روال گذشته به خدمات خود ادامه خواهند داد.
حاجی بیگی در پایان عنوان کرد: سازمان پایانه ها و پارک سوار ها آمادگی دارد در صورت نیاز تعدادی از اتوبوس های ویژه و VIP خود را در اختیار مسئولان برگزاری اجلاس بگذارد که تا کنون درخواست در این باره به دست ما نرسیده است./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.