سازمان کنفرانس اسلامی به نسل‌کشی مسلمانان میانمار واکنش نشان دهد

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه مازندران طی بیانیه‌ای خواستار موضع‌گیری سازمان کنفرانس اسلامی به نسل‌کشی مسلمانان میانمار شد.

به گزارش حوزه دانشگاهممتازنیوز، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه مازندران با صدور بیانیه‌ای از سازمان کنفرانس اسلامی و نهادهای بین المللی خواست تا نسبت به نسل‌کشی مسلمانان میانمار اقدام عاجل و جدی انجام دهد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

“دل استکبار جهانی، با اسلام انقلابی و اسلام به پا خاسته عزت‌طلب صاف نخواهد شد. مسلمان تا مسلمان است، در چشم آنها مغبوض و مورد کینه است” (امام خامنه‌ای)

در استمرار سیاست‌های جنایتکارانه غرب، جهان بار دیگر ناظر صحنه‌های هولناک و کشتار دسته جمعی مسلمانان در کشور میانمار است.

علیرغم همه ادعاهای حقوق بشری جهان معاصر که توسط برخی از کشورهای غربی با بوق و کرنا مطرح می‌شود، هم‌اکنون در منطقه مسلمان‌‌نشین کشور میانمار، یکی از خشونت‌بار ترین فرازهای تاریخ معاصر در حال وقوع بوده و با کمال تاسف هیچ‌گونه صدایی از جانب مدعیان دروغین حقوق بشری به گوش نمی‌رسد.

در این میان دم تکان دادن حکام مرتجع منطقه برای اربابان غربی خود و دلسوزی واهی و دروغین آنان برای دولت و مردم سوریه و در مقابل سکوت در برابر کشتار، تجاوز و محاصره هزاران مسلمان در میانمار از خاطره تاریخی ملت‌های مسلمان منطقه پاک نخواهد شد و آن روز که سرنوشت بن علی و نامبارک برای اینان پیش بیاید دست انتقام خدا را خواهند دید که الله سریع العقاب…

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مازندران با تأسی و تبعیت از مشی و رویه جمهوری اسلامی ایران که ماهیت ظلم ستیزی و مستضعف نوازی آن از بدو تأسیس برای جهانیان به خصوص برای مسلمانان واضح و آشکاربوده است این اقدامات(کشتار کودکان، زنان و مردان مسلمان) و به آتش کشیدن خانه و کاشانه آنان محکوم کرده و قاطعانه از سازمان کنفرانس اسلامی و تمامی نهادهای بین المللی خواستار اقدام عاجل و جدی در جهت پایان دادن به این نسل کشی هستیم.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.