سازنده فیلم موهن: پشیمان نیستم!

۰۶م آذر ،

خبرگزاری ایسنا: نقولا باسیلی نقولا، سازنده فیلم موهن به ساحت پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد که به هیچ عنوان از ساختن این فیلم پشیمان نیست.

 نقولا باسیلی نقولا، سازنده فیلم موهن به ساحت پیامبر اکرم (ص) در پاسخ به سوالات روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز از طریق وکیلش گفت: من مسیر طولانی‌ای را پیمودم تا بتوانم حقیقت واقعی را بیان کنم!

سازنده فیلم موهن “بی‌گناهی مسلمانان” در اولین اظهارات خود پس از محکومیت به یک سال حبس، گفت: من پیش از اینکه فیلمنامه را بنویسم می‌دانستم که با واکنش منفی مسلمانان روبه‌رو می‌شوم اما حاضرم خودم را به آتش بکشم تا مردم آمریکا و مردم سراسر جهان متوجه شوند که من به اینها اعتقاد دارم.

نقولا باسیلی نقولا ۵۵ ساله در بیان دلایل خود برای ساخت این فیلم گفت: همواره شاهد ارتکاب گناه به نام خداوند بوده‌ام و همین خشم من را برمی‌انگیخت.

وی ادامه داد: در سال ۲۰۱۰ با اینکه در زندان بودم اما مخالفت خود را با ساخت یک مرکز اسلامی و مسجد در منطقه صفر در نیویورک (محل اتفاق ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ که بعدها به نام منطقه صفر نامیده شد) اعلام کردم.

نقولا باسیلی هم‌چنین دربارهٔ این موضوع که بازیگران فیلمش گفته‌اند نمی‌دانستند در چه فیلمی بازی می‌کنند، گفت: قصد من گمراه کردن بازیگران بود. تلاش کردم تا آنها باور کنند که در یک فیلم تاریخی ایفای نقش می‌کنند.

بعدها تمامی اسامی را عوض کردم و قسمت‌هایی را به فیلم اضافه کردم. پس از اتمام فیلم تمام نام‌های “جورج” را به “محمد” تغییر دادم. بازیگران پیش از اینکه فیلمبرداری آغاز شود قرارداد بستند و این قراردادها به هیچ عنوان مانع اعمال تغییرات در فیلمنامه نمی‌شد.

یکی از پسرهای نقولا نیز گفت: بازیگران گمراه شدند. پدرم گمان می‌کرد می‌تواند با ساخت این فیلم مسلمانان را به تکاپو وادارد.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.