سازندگان داخلی تحریم صنعت نفت را خنثی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، انجمن سازندگان تجهیزات سازندگان صنعت نفت با ارسال توضیحاتی به خبرگزاری مهر، اعلام کرد: ضمن سپاس از همکاری‌ها و مساعدت آن رسانه در پوشش اخبار و رویدادهای خبری انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، در مورخه ۱۲ اردیبهشت ماه خبری تحت عنوان ” ایران و اسپانیا قرارداد ۱٫۶ میلیارد یورویی نفتی امضا کردند” به نقل از یکی از اعضای انجمن مذکور در آن رسانه منتشر شده است.

به استحضار می‌رسد که انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران همزمان با افزایش تحریم‌های غیر قانونی برخی از قدرت‌های غربی علیه صنعت نفت کشور همواره سعی کرده است که ظرفیت و پتانسیل سازندگان و تولیدکنندگان داخلی را برای خنثی سازی تحریم‌های بین‎المللی مورد استفاده قرار دهد.

 

بر این اساس علاوه بر افزایش ظرفیت تولید داخلی به منظور تامین حداکثری کالا و تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کشور، انجام مذاکرات با انجمن‌های بین‌المللی برای ورود تکنولوژی و فنآوری‌های روز جهان به صنایع نفت و گاز را همواره در دستور کار قرار داده است.

 

از این رو ضمن تکذیب امضای قرارداد ۱٫۶ میلیارد دلاری انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت با شرکتهای خارجی، اعلام می کند: این امکان وجود دارد که شرکتهای زیرمجموعه انجمن توافق‌نامه و یا قراردادهایی با شرکتهای مختلف خارجی امضا کنند.

 

سیاست کلان انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت در سالی که توسط مقام معظم رهبری به سال “تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ” نام گذاری فرمودند؛ استفاده حداکثری از ظرفیت‌های داخلی برای تامین کالا و تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت کشور است که امید است رسانه‌ها در جهت تحقق این هدف کلان سازندگان و تولیدکنندگان داخلی را مورد حمایت قرار دهند.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.