سازوکارهای حضور فیلم های ایرانی در جشنواره های خارجی

۱۳م آذر ،

برنامه سینمایی “هفت اقلیم” این هفته ضمن نقد فیلم «آینه های روبرو» ، دربارهٔ برنامه ریزی های بنیاد سینمایی فارابی برای حضور فیلم های ایرانی در جشنواره های خارجی گفتگو می کند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ برنامه سینمایی این هفته هفت اقلیم به پای صحبت های امیر اسفندیاری، مدیر بخش بین الملل بنیاد سینمایی فارابی می نشید و این بحث را به میان می گذارد که سازوکارهای حضور ایران در جشنواره های فیلم های خرارچی باید چگونه باشد و چه سیاست ها و برنامه ریزی هایی در این بخش وجود دارد.
محور دیگر برنامه هفت اقلیم نیز سی و یکمین جشنواره فیلم فجر است که همچون دوره های قبل در بهمن سال جاری برگزار خواهد شد.
سیمون سیمونیان، مدیر دبیرخانه این جشنواره در این بخش در مورد آثار ارسالی به دفتر دبیرخانه و تفاوت های این دوره با دوره های قبل گفتگو می کند.
نگار  آذربایجانی، کارگردان فیلم «آینه های روبرو» که این روزها در حال اکران است، در ادامه این برنامه شرکت می کند تا دربارهٔ نحوه ساخت فیلم، میزان فروش و نقدهایی که دربارهٔ این اثر نوشته شده است، صحبت کند.تهیه کننده این فیلم فرشته طائرپور است و شایسته ایرانی، غزل شاکری، همایون ارشادی، نیما شاهرخ شاهی، مریم بوبانی، صفا آقاجانی، رابعه اسکویی و سارا بهرامی در آن بازی می کنند.
گفتنی است؛ برنامه هفت اقلیم کاری از گروه هنر شبکه رادیویی فرهنگ است که همه روزه بغیر از جمعه ها از ساعت ۱۹ الی ۲۰:۳۰از موج اف ام ردیف ۱۰۶ پخش می شود./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.