ساعات روزانه خود را با کمک به دیگران افزایش دهید!

یافته های جدید دانشمندان، نشان می دهد؛ اگر جزء افرادی هستید که در طول روز همواره احساس کمبود وقت می کنید، با کمک به دیگران می توانید مشکل خود را حل کنید.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری دیلی میل؛ رابطه کمک کردن به دیگران و افزایش زمان که در باور دینی ما مسلمانان در واقع همان ازدیاد و برکت زمان است، با مطالعه و تحقیق علمی محققان دانشگاه پنسیلوانیا به اثبات رسیده است.
 
براساس این مطالعه علمی دانشمندان؛ اختصاص دادن اندکی وقت حتی در حد چند دقیقه به دیگران، می تواند این احساس را در فرد به وجود آورد که در طول روز وقت‌ آزاد بیشتری دارند.
 
دانشمندان با مطالعه روی یک جامعه آماری گسترده، به این نتیجه رسیده اند که انجام یک کار مثبت کوچک برای دیگران، حتی در حد نوشتن یک نامه به کودکی بیمار، از نظر ذهنی وقت افراد را افزایش می دهد.
 
کیسی مولینگر مدیر این پروژه، معتقد است که با انجام چنین فعالیت هایی، افراد از نظر ذهنی احساس فراغت و آزادی بیشتری دارند، بنابراین از نظر زمانی نیز چنین حسی به آنها دست می دهد.
 
احساس موثر بودن و کمک به دیگران، یکی از مثبت ترین احساساتی است که می تواند بر بسیاری از جنبه های زندگی افراد، تاثیرگذار باشد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.