ساعتی که ترسناک بیدارتان می کند +عکس

بیدار شدن پس از یک خواب راحت یکی از سخت ترین کارهای دنیاست از این رو طراحان هر روز ساعت های خاصی می سازند تا انسان ها را به سبک های متفاوت از خواب بیدار کند.

به گزارش گروه خواندنی های ممتاز نیوز، ساعت های بسیاری می باشند که این روزها می توانید در بازار ملاحظه کنید. ساعت های شک دار، ساعت هایی که از شما سوال می پرسند و … از جمله مهمترین ساعت هایی می باشند که صبح ها اشخاص خواب را به طریق مختلف بیدار می کند.

به تازگی یک گروه طراح لوازم خانگی ساعتی را ابداع کرده اند که به شما زمان مرگتان را اعلام می کند تا با ترس خاصی از خواب بیدار شوید و بیشتر به دنبال کارهای خود باشید. این ساعت این روزها محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

این ساعت می تواند با استفاده از Wi-Fi به اینترنت متصل شده و اطلاعات سلامت بدن شما را با استفاده از پرونده هایی که در موسسات پزشکی دارید بدست می آورد سپس تخمین هایی را زده و زمان مرگتان را به شما اطلاع می دهد. این سبب می گردد تا بیشتر به فکر زندگی باشید.

این ساعت این روزها نمونه های ابتدایی خود را تست کرده است و احتمالا تا ۲۰ روز دیگر به تولید انبوه می رسد. هم اکنون بسیاری به دنبال پیش خرید کردن این ساعت عجیب می باشند و فکر می کنند این بهترین ساعت برای بیدار کردن آنهاست.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.