ساعت خواب سمیر جعجع با انتقاد از تمبر ۲۵سال قبل ایران !

۲۵م دیماه ،

آرم حزب الله خود نیز نسخه ای شبیه به آرم سپاه پاسداران است. کره زمین، بازویی که اسلحه کلاشینکف به دست گرفته، شاخه برگ و قرآن کریم در هر دو آرم کاملا شبیه به هم می باشند.

یکی از پایگاه اینترنتی های لبنانی مدعی شد ایران تمبری با تصویر “سلطه حزب الله بر کل لبنان” منتشر کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، پایگاه خبری حزب “نیروهای لبنان” به رهبری سمیر جعجع از مخالفان ایران و حزب الله با ربع قرن تأخیر از انتشار یافتن تمبری در ایران خبر داد و نوشت: ایران تمبری چاپ کرده که نشان می دهد حزب الله بر تمام لبنان سیطره پیدا کرده است.

در این گزارش ادعا شده است: تصویر این تمبر نشان دهنده نگاه ایران به لبنان است که بارها از سوی مقامات ایرانی هم اعلام شده است.

این گزارش اضافه شده است: آرم حزب الله خود نیز نسخه ای شبیه به آرم سپاه پاسداران است. کره زمین، بازویی که اسلحه کلاشینکف به دست گرفته، شاخه برگ و  قرآن کریم در هر دو آرم کاملا شبیه به هم می باشند.

در این گزارش دربارهٔ چاپ یک قطعه تمبر در ایران با آرم حزب الله نوشت: در سال ۲۰۰۸ ایران نیز یک تمبر پستی برای تقدیر از حاج عماد مغنیه فرمانده عملیاتی حزب الله منتشر کرده بود. در این تمبر، از مغنیه با عنوان اسطوره مقاومت اسلامی یاد شده بود اما آنچه که سبب تعجب شده انتشار یافتن تمبر دیگری به قیمت ۱۰ ریال است که در آن آرم حزب الله بر تمامی نقشه لبنان سیطره پیدا کرده است.

اشاره این پایگاه اینترنتی خبری به تمبری است که در سال ۱۳۶۶ شمسی به قیمت یک تومان انتشار یافت.

از سمیر جعجع رهبر حزب “القوات اللبنانیه” (نیروهای لبنانی) به عنوان یکی از متهمان دخالت در عملیات ربودن سه دیپلمات و یک خبرنگار ایرانی در لبنان در هنگام جنگ داخلی این کشور یاد می گردد.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.