ساعت های ۱۰۰ میلیونی در تهران !

۲۴م دیماه ،

مشخص نیست این همه داد و قال از افزایش قیمت ها ، تورم ، بیکاری و … از سوی کیست ؟ برخی انگار در این کشور و یا بهتر بگوییم در این دنیا زندگی نمی کنند ؛ چرا که در پاساژ های تاپ تهران به آنها “مشتریان خاص” می گویند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ بازار خبر  مرکز خرید ۳ طبقه ای فعال در شمال شرقی تهران این روزها مشتریان خاص و پر و پا قرص خودش رو دارد ؛  از سیل برندهای معروف و محدود گرفته تا شهروند و امیر شکلات خودمون در این مرکز خرید پیدا میشود ؛ از روسری های ۳۰ هزار تومنی تا کفش های مردونه ی ۳۰۰ هزار تومنی همه و همه اینجا حاضرند ؛ اما این بار نه صحبت از پوشاک است نه از خوراک .

طبقه اول این مرکز خرید که چند سالی است پا گرفته و به نسبت مراکز خرید دیگر در شمال و غرب تهران از چینش اجناس و تجمیع برندها به صورت کامل تری بهره می برد ، میزبان برندی است که برای اولین بار موفق شده در ایران نمایندگی بگیرد .

ساعتی از کشوری سوئیس با نام “رادو” .

این نمایندگی که در روز مشتریانش از عدد دو دست هم تجاوز نمی کند ، تنها ۴ نوع از انواع ساعت های خود را به پشت ویترین آورده و مابقی را در داخل مغازه به متقاضیان ارائه می دهد .
این نمایندگی رادو در ۴ مدل داخل ویترین خود دو مدل برای آقایان و دو مدل هم برای بانوان در نظر گرفته است .

مدل شاخص رادو برای آقایان که محصول سال ۲۰۱۲ نیز است به قیمت ۴۷۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال عرضه می شود .

اما جالب تر از آن مدل ارائه شده برای بانوان است که با رقم ۹۹۹/۰۰۰/۰۰۰ ریال قیمت گذاری شده است ؛ عددی که برای ثروتمند ترین زن جهان هم بسیار زیاد است .

مرکز خرید فوق به دلیل تجمیع برندهای خاص و پر آوازه توانسته است مشتریان مارک پوش و ثابتی را برای خود دست و پا کند ، امری که بسیاری از پاساژداران در تهران به دنبال آن بودند ، اما به اندازه این مرکز در راستای آن به توفیق نرسیدند .

مطلب فوق عریضه ای نبود در راستای ثروت ستیزی و یا همچنین مدح تجمل گرایی ، بازار خبر تنها در صدد است تا با روایت تمامی زنجیره های اقتصادی کشور فضا را برای مدیران ، مسئولان ، تجار و مصرف کنندگان شفاف تر از قبل کند ؛ هر چند اگر قدرت خرید مردم در شرایط تورمی امروز در حد و حدود ساعت ۱۰۰ میلیونی هم باشد این نیز برای ما بسی جای افتخار است و در غیر اینصورت برای مسئولان جای شرمساری .


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.