ساعت هوشمند Hyetis Crossbow گجتی با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی و لنز ZEISS

ممتازنیوز:

ساعت هوشمند Hyetis Crossbow گجتی است که ساخت سوییس می باشد و دارای ویژگی های منحصر به فردی است. در ابتدا این ساعت که میتواند به دستگاههای iOS، اندروید و ویندوز فون کاربر از طریق بلوتوث یا وای فای متصل شود، دارای یک صفحه نمایش لمسی با رزولوشن بالاست. همچنین یک میکروفن و پشتیبانی از NFC نیز برروی آن وجود دارد.

1

اما ویژگی مهم آن وجود یک دوربین ۴۱ مگاپیکسلی به همراه لنز ZEISS بالای نشانگر عدد ۱۲ است. پس در صورتی که کاربر این گجت را برروی مچ خود داشته باشد، علاوه بر اینکه یک ساعت با دوربینی مناسب در اختیار دارد، یک GPS، فشارسنج (یک عمق سنج) و یک دماسنج نیز درون آن قرار دارد که می تواند از آنها استفاده کند.

اعلام شده که باتری این ساعت تا ۴ روز دوام دارد. لازم بذکر است که این ساعت هوشمند دارای دو باتری قابل شارژ می باشد که قابلیت شارژ وایرلس را نیز دارد. پوشش ساعت تیتانیومی و شیشه روی ساعت از نوع یاقوت با پوشش ضد تابش نور می باشد.

ساعت Hyetis Crossbow با قیمت ۱۲۰۰ دلار بزودی و بصورت پیش فروش در دسترس قرار می گیرد. اگر شما هم علاقمند به داشتن این ساعت هوشمند هستید می بایست برای خرید آن عجله کنید چرا که در ابتدا تنها ۵۰۰ عدد از آن تولید می شود. ظاهرا قرار است نسخه ای سفارشی از آن برای اسمارت فون Moto X طراحی شود.

gsmarena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.