ساعت ورود و خروج هیات‌های ۳۱ کشور

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور در آستانه برگزاری شانزدهمین اجلاس سران جنبش

ایسنا: غیرمتعهد‌ها اعلام کرد: تا کنون ۳۱ کشور ساعت دقیق ورود و خروجشان را به ما اعلام کردند.
محمود رسولی‌نژاد با عنوان رییس کمیته فرودگاهی شانزدهمین اجلاس سران جنبش غیرمتعهد‌ها در یک برنامه تلویزیونی به آمادگی فرودگاه‌های تهران برای پذیرش مهمان‌های اجلاس اشاره کرد.
 
به گفته وی‌ از حدود دو ماه پیش بولتن‌هایی را در ارتباط با فرودگاه‌های تهران و پروازهای آن برای کشورهای شرکت کننده در اجلاس ارسال کردیم و تا کنون ۳۱ کشور ساعت دقیق ورود و خروجشان را به ما اعلام کرده‌اند.
 
پیش از این مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور خبر تعطیلی فرودگاه مهرآباد در جریان برگزاری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در تهران را در گفت‌وگو با ایسنا رد کرده و گفته بود: در روزهای برگزاری اجلاس بطور میانگین در شبانه روز ۵۰ درصد از پروازهای فرودگاه مهرآباد کاهش یافته است.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داده است: ‌ پروازهایی که انجام نمی‌شوند بین مقاصد مختلف تقسیم شده‌اند تا مردم برای مقصد خاصی دچار مشکل نشوند.
 
رسولی‌نژاد همچنین اظهار کرده است: از دو ماه پیش به شرکت‌های هواپیمایی مسیرهای موردنظر برای کاهش پرواز‌ها را اعلام کردیم تا بلیت هواپیما نفروشند. بلیت‌های فروخته شده در دیگر مسیر‌ها بدون مانع خواهند بود. اگر کسی برای مسیرهای کنسل شده بلیت تهیه کرده است به آژانسی که بلیت تهیه کرده مراجعه کند.
 
سران کشورهای غیرمتعهد برای شرکت در اجلاس تهران از طریق دو فرودگاه مهرآباد و امام خمینی (ره) وارد کشور خواهند شد و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور در این باره گفته است: بخشی از پرواز‌ها نیز از فرودگاه امام خمینی (ره) خواهد بود. بدون اینکه هیچ پروازی کاهش یابد.
 
به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی تردد مردم شامل مستقبلان و بدرقه کنندگان مسافرین پروازهای مختلفی در فرودگاه‌های بین المللی امام خمینی (ره) و مهر‌آباد طبق روال گذشته و بلامانع است.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.