ساعت کار بانک اقتصادنوین برای ۶ ماه اول سال ۹۲ اعلام شد

۲۷م اسفند ،

ساعت کار بانک اقتصادنوین برای ۶ ماه اول سال ۹۲ اعلام شد | چاپ |
یکشنبه ۲۷ اسفند ساعت ۱۱:۳۰

بینا- ساعت کار شعب بانک اقتصادنوین در شش ماه اول سال در شهرهای بزرگ و سایر شهرها اعلام شد.
به گزارش بینا، به منظور رفاه حال مشتریان این بانک ساعت کار شعب بانک اقتصادنوین در شهرهای بزرگ و سایر شهرها متفاوت خواهد بود به طوری که شعب این بانک در شهرهای بزرگ یکسره مفتوح است ولی شعب بانک اقتصادنوین در سایر شهرها در دو شیفت صبح و عصر به مشتریان خدمات ارایه می‌کنند.
بنابراین گزارش ساعت کار شعب این بانک در شش شهر تهران، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد و تبریز در شش ماه اول سال در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۶ و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۳ خواهد بود.
ساعت کار شعب بانک اقتصادنوین در سایر شهرها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۴ و از ساعت ۱۷ تا ۱۹ به عنوان باجه عصر است.
شعب بانک اقتصادنوین در این شهرها در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۳ آماده ارایه خدمت به مشتریان این بانک خواهند بود.
علاوه بر این شعب بانک اقتصادنوین به استثنای شعبه کیش از ۵ تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۲ در روزهای شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۴ مفتوح می باشند ضمن اینکه شعب این بانک در روزهای ۸ و ۱۵ فروردین ماه نیز از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ مفتوح بوده و آماده ارایه خدمت به هموطنان عزیز می‌باشند.
لازم به ذکر است ساعت کار شعبه کیش بر اساس ضوابط مناطق آزاد خواهد بود.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.