ساعت کار رستوران ها از افطار تا سحر

جام جم آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی از مجاز بودن فعالیت رستوران ها و اغذیه فروشان از افطار تا سحر در ایام ماه رمضان خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه سفر به استان مازندران در جمع خبرنگاران گفت:ساعت کار رستوران ها و اغذیه فروشان از افطار تا سحر است.

وی افزود: طبیعتا فعالیت هتل ها و مهمانپذیرهایی که در راهها هستند، محدودیت ساعتی ندارند اما باید ارایه خدمات آنان در دید عموم نباشد.

سردار اسماعیل احمدی مقدم تصریح کرد:آن دسته از اصناف که در منظرعام فعالیت می کنند که در واقع رستوران ها و اماکن غذا خوری هستند، ساعت فعالیتشان از افطار تا سحر می باشد.

وی افزود: فعالیت آن دسته از اصنافی که محل فروش مواد غذایی هستند نیز محدودیت زمانی ندارد اما باید از مصرف مواد غذایی در محل فروش، جلوگیری کنند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خصوص مبارزه با مواد مخدر صنعتی اظهارداشت: آمارها از افزایش کشفیات مواد مخدر صنعتی حکایت دارد، البته با مجازات های سنگینی که دستگاه قضایی براساس قانون جدید اجرا کرده است شاهد افت فعالیت باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی هستیم.

سردار احمدی مقدم افزود: امیدواریم با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر و روند اجرای قانون، بتوانیم تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی را بطور کلی مهار کنیم البته توانسته ایم بخش عمده ای از قاچاق این ماده مخدر به کشورهای دیگر را، به کنترل درآوریم.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: در سه ماهه آینده، تشدید اقدامات کنترلی در بخشی از مرزهای زمینی به سمت غرب ایران را در دستور کار داریم تا بتوانیم از ورود پیش سازها و خروج مواد مخدر جلوگیری کنیم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.