ساعت ۱۸ تا ۲۴ تلویزیون انتخاباتی می‌شود

۳۱اردیبهشت،

ممتازنیوز: معاون سیما از افزایش پخش برنامه‌های انتخاباتی از سوم خرداد خبر داد و گفت: برنامه‌های مناظره از ساعت ۱۸ تا ۲۴ پخش می گردد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی دارابی، معاون رییس سازمان در امور سیما از رشد قابل توجه برنامه‌های انتخاباتی شبکه‌های سیما از سوم خردادماه خبر داد و گفت: میزگردها و برنامه‌های گفت‌وگو محور برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، از ساعت ۱۸ الی ۲۴ روی آنتن شبکه‌های سیما می رود.

وی از تلاش شبانه‌روزی همکاران خود در معاونت سیما قدردانی کرد و گفت: با تلاش شبانه‌روزی این دوستان کار تجهیز و بازسازی استودیوها به پایان رسیده و تقریبا نصب دکورها نیز مراحل پایانی خود را می‌گذرانند.

معاون سیما از تجهیز و اختصاص ۶ استودیوی سیما برای پوشش برنامه‌های انتخاباتی خبر داد و افزود: با افزایش شبکه‌های تلویزیونی در مجموع شاهد وسعت برنامه‌های انتخاباتی در این دوره خواهیم بود. برنامه‌هایی که پس از تصویب ریاست سازمان و ستاد انتخاباتی وزارت کشور از شبکه‌های مختلف پخش می‌شود.

وی به بینندگان شبکه‌های سیما نوید داد پخش برنامه‌های پربیننده ، مجموعه های نمایشی نظیر «هوش سیاه ۲» و «مهرآباد» و دو سریال از شبکه های یک و دو سیما و فیلم‌های تلویزیونی همچنان در روزهای منتهی به انتخابات ادامه می یابد.

دارابی اضافه کرد: برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری میزگردها و برنامه‌های گفت‌وگو محور در نظر گرفته شده است که از ساعت ۱۸ الی ۲۴ روی آنتن شبکه‌ها می رود.

دارابی همچنین از جهت‌گیری برنامه‌های روتین «پایش، ثریا و دیروز، امروز، فردا» به سمت انتخابات خبر داد و گفت: ۲۰ نمونه پویانمایی برای انتخابات تولید شده است که از شبکه‌های مختلف پخش خواهد شد.

تهیه ویژه ‌برنامه‌های انتخاباتی در بسته‌های کوچک ۳ دقیقه‌ای در زمینه قانون انتخابات، مسئولیت‌های رییس ‌قوه مجریه، دلایل حضور شورای نگهبان از دیگر موضوعاتی بود که دکتر دارابی به آن اشاره کرد و اضافه کرد: در این دوره با تهیه میان‌برنامه‌های شاد و جذاب و تهیه زیرنویس‌هایی تلاش کرده‌ایم علاوه بر ایجاد شور و نشاط در جامعه؛ اطلاعات جامعی به رای‌دهندگان در زمینه سوالات انتخاباتی ارائه دهیم.

دکتر دارابی در پاسخ به این سوال که سیمای جمهوری اسلامی از چه زمانی برنامه‌های ویژه انتخاباتی خود را آغاز کرد؛ گفت: انتخابات رخدادی بزرگ در عرصه ملی است و رسانه ملی با همکاری با ستاد انتخاباتی وزارت کشور از بهمن ماه سال ۹۱ پخش این دسته از برنامه‌های خود را آغاز کرد و بر اساس جدول زمان‌بندی هر قدر به زمان انتخابات نزدیک‌تر شویم رشد پخش این گروه برنامه‌ها نیز افزوده می‌شود.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.