ساعدی: فقط بوسنی جدی‌ترین حرف ماست

 حمید ساعدی پس از پیروزی تیم والیبال نشسته ایران برابر تیم بریتانیا در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن به خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: بریتانیا تیم تازه تاسیسی دارد. آنها تجربه‌ی زیادی ندارند و قطعا حریف سختی برای ما نبودند. تیم ایران هم تجربه و هم قدرت بالایی نسبت به آنها داشت و توانست بازی را در سه گیم پیاپی ببرد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به نزدیک شدن امتیازات دو تیم در بازی آیا بازیکنان ایران حریف را دست کم گرفته بودند؟ اظهار کرد: معمولا در مقابل تیم‌های ضعیف بازیکنان قدرت واقعی‌شان را نشان نمی‌دهند چون بازی بار فنی زیادی ندارد. بنابراین پیش‌بینی می‌شد در بعضی ست‌ها امتیازات دو تیم در مقاطعی به هم نزدیک شود. به هر حال ما به انگلیس به عنوان یک حریف جدی نگاه نمی‌کردیم.

ساعدی درباره‌ی بازی بعدی تیم ایران که در مرحله‌ی نیمه‌نهایی برابر روسیه خواهد بود گفت: روسیه تیم خوبی است. آنها در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشتند. روسیه تیم سوم اروپا است. این تیم عقبه والیبال ایستاده خود را دارد و از نظر تکنیکی و تاکتیکی وضعیتش خوب است. بی‌تردید ما با تمام توان برابر این تیم قرار می‌گیریم تا پیروز شده و به فینال راه پیدا کنیم.

وی در واکنش به این‌که آیا فقط بوسنی را اصلی‌ترین حریف ایران می‌دانید و پیش‌بینی می‌کنید بوسنی در نخستین بازی‌اش برابر ما دستش را به طور کامل رو نکرد، اظهار کرد: بله، بوسنی اصلی‌ترین حریف ایران برای رسیدن به قهرمانی پارالمپیک لندن است. ما سال‌ها با بوسنی بازی کرده‌ایم و هم ما تیم آنها را کامل می‌شناسیم و هم آنها از تیم ایران شناخت دارند. بازیکنان بوسنی در این چند سال تغییری نکردند و معمولا یک ترکیب اصلی مشخص را به میدان می‌فرستند. آنها فقط تجربه‌ی بالایی دارند و ما باید بر این تیم غلبه کنیم. از طرفی تیم ایران صاحب ۱۰ بازیکن توانمند است که بین سطح کیفی آنها فاصله‌ی زیادی نیست و در هر لحظه می‌توانیم تاکتیک‌مان را تغییر دهیم و از نفرات دیگری استفاده کنیم. ما بازیکنانی داریم که می‌توانند در زمانی که کار گره می‌خورد بازی را عوض کنند و ما از این توانشان هنوز استفاده‌ای نبرده‌ایم. بوسنی تیم خوبی است اما حریف پیش‌بینی‌ناپذیری برای ما نیست. آنها به لحاظ قد و قواره شرایط خوبی دارند. با همه‌ی این احوال این تیم را دست کم نمی‌گیریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.